Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Vodafone Romania lanseaza VODAFONE CLUB, noul program de loialitate destinat tuturor utilizatorilor de servicii mobile
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Noul program de loialitate este adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone, fie ca este vorba despre persoane fizice care beneficiaza de abonamente...
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
In urma unei licitatii, Tribal Worldwide Romania (The Group) devine agentia de digital si social media a brandului OPPO
Luni, 11 Ianuarie 2021
 In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media.
Telekom Romania atrage atentia asupra fraudelor din mediul online, sub diverse programe de recompensare a clientilor
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Fraudele sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clientilor, in care acestia sunt invitati sa furnizeze informatii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuintei, parole, cod abonat, informatii privind carduri bancare ( numar card, cod CVC, PIN ) etc.
Plata cu PET de la Carrefour Romania si GreenPoint Management a colectat 100.000 de PET-uri
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si...
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Coca-Cola si Katy Perry colaboreaza pentru un nou proiect muzical: piesa „Resilient” feat. Aitana
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Melodia este insotita de clipul Open To Better. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent.
Eisberg lanseaza Craciunita, special de sezon. Big Apple si Superfood, alte noi sortimente de salate
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Pentru ca senzonul rece se apropie cu pasi repezi, Eisberg s-a pregatit cu salata Craciunita, disponibila doar in aceasta perioada a anului. Acest mix de sezon este format din endivia, frisee, radicchio, morcov si sfecla rosie. Toate salatele sunt gata de consumat in orice combinatii, pentru ca...
Telekom Romania lanseaza campania #FanEdituriRomanesti, prin care sustine editurile autohtone si incurajeaza lectura
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Gandita in contextul promisiunii Telekonomie, campania #FanEdituriRomanesti se desfasoara pe o perioada de 12 saptamani, intre 12 noiembrie 2020 – 4 februarie 2021 si va continua demersul Telekom Romania de a ajuta toti romanii, persoane fizice sau antreprenori, sa taie doar costurile si sa se bucure de...
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
IQOS lanseaza, in editie limitata, IQOS 3 DUO Frosted Red
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Disponibil din 10 noiembrie, IQOS 3 DUO Frosted Red completeaza lista editiilor limitate ale dispozitivului IQOS din acest an: DUO Teal si 2.4+ Pink & Blue.
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Tribal Worlwide Romania (The Group), premiata la trei categorii ale Webstock Awards, cu OLX Romania, McDonald’s Romania si Apa Nova & Porter Novelli
Marti, 13 Octombrie 2020
 Cele trei distinctii castigate de agentia digitala din cadrul The Group la Webstock Awards au fost: Best use of groups & communities (locul 1) - OLX Romania, Best brand on Instagram (locul 3) - McDonald’s Romania, Special projects (locul 3) - Apa Nova (campanie Porter Novelli executata digital de Tribal...
Spotul Ursus Cooler “Pisicaine” nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
Marti, 01 Septembrie 2020
 Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
Fiecare imbratisare va face mai puternici. Huggies ( Kimberly-Clark) si Salvati Copiii Romania intr-o campanie Ogilvy Romania de educare a mamelor in relatie cu nou-nascutii
Vineri, 14 August 2020
 Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei...
Pe fondul mentinerii restrictiilor in spatiile din restaurante, Starbucks continua cu o noua locatie stradala. Piata Universitatii din Bucuresti
Marti, 04 August 2020
 Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis o noua cafenea stradala in vecinatatea Palatului Sutu - Muzeul Municipiului Bucuresti.
Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
Joi, 30 Iulie 2020
 „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
1 din 3 elevi fara resurse educationale pe timpul pandemiei. Noua campanie Vodafone Impreuna nu lasam niciun elev in urma
Miercuri, 29 Iulie 2020
 Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala
« 8 9 10 11 12 »