Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 11 Februarie 2020
Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie - Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Joi, 09 Aprilie 2009
„Putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la...
Vineri, 20 Iunie 2008
Compania vrea 1,3 Milioane EUR pana la sfarsitul lui 2008, dintr-o piata de publicitate indoor in mall-uri estimata la 4 Milioane EUR
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Luni, 04 Septembrie 2006
"Pe segmentul de piata indoor în care ne situam, în centre comerciale, centre de afaceri si parcari, Brand Management este lider de piata", afirma Laurentiu Jiga (foto), Director General - Brand Management, companie care vrea peste 550.000 EUR, în 2006, dintr-o estimare a pietei de 4 milioane
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: