Rezultatele cautarii dupa : "campaniei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Open for Talent. KPMG lanseaza primul automat de recrutare pentru studenti
Vineri, 15 Martie 2019
 In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui  automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul...
Femei care inspira celebrate de Itsy Bitsy, intr-o expozitie gazduita de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica
Joi, 14 Martie 2019
 In cadrul unei expozitii gazduite de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica, Andreea Marin, Dana Nalbaru, Feli, Sore, Urania Cremene, Simona Dragomir, Ruxandra Rusan, Alex Zamfir si Marius Constantinescu au vorbit cu recunostinta despre acele femei, care le-au marcat existenta, intr-o campanie de celebrare a...
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
Luni, 11 Martie 2019
 „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena...
Microfoanele jurnalistilor, donate de institutiile de presa in campania de promovare a donarii de sange
Vineri, 01 Martie 2019
 Primii care s-au alaturat cauzei sunt reporterii PRO TV. Astfel, alaturi de cubul PRO TV, pe microfonul televiziunii vor aparea denumirile grupelor de sange si indemnul de a dona.
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
AFI Cotroceni isi invita fanii sa incerce experienta #EXTRASHOPPING cu reduceri de pana la 70%-90%
Miercuri, 23 Ianuarie 2019
 „Daca de sarbatori in centrul atentiei au fost cei dragi si i-ai surprins cu cele mai frumoase cadouri, lunile acestea AFI Cotroceni te invita sa profiti  de perioada reducerilor, pentru ca vei avea ocazia sa descoperi cele mai bune deal-uri si surprize” a declarat Andra Grigorescu, Marketing...
Baneasa Shopping City doneaza 45.000 de euro pentru copiii din programul Vreau in clasa a-IX-a!
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Potrivit informarii,  prin campania de strangere de fonduri „Ajuta-i sa mearga la liceu!”, desfasurata in perioada 18 decembrie - 13 ianuarie, elevii din clasele IX - XII din judetele Cluj, Dolj, Iasi, Vaslui, Ialomita si Valcea vor fi ajutati de Baneasa Shopping City pentru a-si putea continua...
231.000 de euro stransi in campania umanitara #Diagnostic85 demarata de comunitatea LaPrimulBebe
Miercuri, 19 Decembrie 2018
 Suma va fi folosita pentru refacerea laboratoarelor de analize ale clinicii de oncologie pediatrica din cadrul spitalului de urgente pentru copii Timisoara
Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018
 Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Comunitatea ,,LaPrimulBebe'' in campanie umanitara pentru refacerea laboratoarelor Spitalului de oncologie pediatrica Timisoara
Miercuri, 12 Decembrie 2018
 In Romania, in fiecare an, peste 1000 de parinti aud cuvantul cancer, atunci cand medicii le pun diagnosticul copiilor lor. In Europa peste 85% dintre copiii cu acest diagnostic se vindeca. La noi, unul din 2 copii nu supravietuieste.
PR
CEC Bank s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului Cronicari Digitali si in al doilea Heritage Instameet din Bucuresti
Joi, 06 Decembrie 2018
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
In campania Grija pentru copii - Job de o secunda, Dorna si Salvati Copiii anunta donatii catre inca 10 maternitati
Luni, 19 Noiembrie 2018
 Cu ocazia Zilei Mondiale a Prematuritatii, Dorna si Salvati Copiii au anuntat dotarea, pe parcursul anului 2018, a 10 maternitati din Romania cu echipamente de specialitate necesare ingrijirii medicale a copiiilor nascuti prematur.
PR
Tinerii din Romania scriu impreuna cu Coca-Cola o poveste pentru #urmatorii100 de ani
Vineri, 16 Noiembrie 2018
 Coca-Cola sarbatoreste Centenarul Marii Uniri cu o colectie speciala de sticle si o provocare inedita pentru tinerii din Romania, dupa cum spun autorii proiectului: aceea de a-si imagina Romania urmatorilor 100 de ani, asa cum si-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai ampla poveste colectiva despre...
1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural romanesc in campania Cronicari Digitali
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex Blec Fraidei cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
40 de restaurante Subway celebreaza World Sandwich Day si in Romania printr-un concurs inedit si un Sandwich de 15 cm gratuit la fiecare achizitie
Joi, 01 Noiembrie 2018
 Doua vedete indragite de milioane de romani, Alina Eremia si Dorian Popa, se vor afla sambata, 3 noiembrie, in restaurantele Subway din Bucuresti, magazinul Cocor (Dorian), si Brasov, magazinul Coresi (Alina), de la ora 11.00, pentru a lua parte la un concurs inedit.
« 6 7 8 9 10 »