Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia GMP/MAP
Joi, 02 Iunie 2005
Agentia de publicitate realizeaza atat strategia de comunicare, cat si serviciile ATL si BTL
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Miercuri, 18 Mai 2005
Donatia pentru reconstructia si renovarea scolilor, caselor si spitalelor din zonele afectate de inundatii a fost facuta in cadrul campaniei “Realitatea face digul” initiata de Realitatea TV
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei, “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii” cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
Marti, 10 Mai 2005
Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: