Rezultatele cautarii dupa : "campaniei"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis Romānia, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol īsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii īn service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura īn preioada 3 septembrie - 26 octombrie
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Marti, 28 August 2007
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
Miercuri, 22 August 2007
„Proiectul “Iunie – Luna impotriva obezitatii” a fost parte a strategiei propuse clientului la sfarsitul anului trecut, atunci cand am castigat si contul de relatii publice”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Vineri, 17 August 2007
Prin intermediul campaniei sociale „Bicicleta este sanatoasa”, 300 de copii vor primi bicilete datorita parintilor care au raspuns corect la o intrebare din lumea povestilor
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia īn calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost cāstigat de Mercury360 īn urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: