Rezultatele cautarii dupa : "campaniei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Felix Tataru (GMP) a votat cu PD-L, Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) cu 2 candidati PNL, iar Sorin Predescu (ex The Group, Grey ), cu PSD+PC
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 Pe langa Felix Tataru (GMP) care nu a facut un secret din faptul ca a lucrat inclusiv in aceasta campanie pentru PD-L, pentru proiecte de comunicare politica din campania electorala au mai lucrat si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), pentru 2 condidati PNL, iar pentru alianta PSD+PC, o parte din proiectele de creatie au fost coordonate de Sorin Predescu, fostul Director de creatie...
GMP tine cu PD-L
Vineri, 21 Noiembrie 2008
 „Politica este un client ca oricare altul. Ca bei sana sa-ti faca bine la stomacel, ca te duci si votezi ca sa traiesti altfel si mai bine, tot aia e”, spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie, GMP
Buget de 150.000 - 200.000 EUR, in prima campanie Intesa Sanpaolo Bank in Romania
Joi, 20 Noiembrie 2008
 Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
Contul Iancu (Prodvinalco), in campanie Odyssey
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Realitatea Tv si Antena 3 somate pe reglementari electorale
Luni, 10 Noiembrie 2008

Antena 3 a fost sanctionata pentru spoturi in afara spatiului electoral, iar Realitatea Tv pentru aparitia unor candidati in alte emisiuni decat cele electorale

Festivalurile de creatie dauneaza grav publicitatii - Niculae Constantin, alias Nae, ex Creative Director la Punct
Luni, 03 Noiembrie 2008

Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani

TV, CNA
CNA in campanie de somatii electorale
Marti, 28 Octombrie 2008
Mai multe posturi au fost astazi somate pentru nerespectarea deciziei 792 din 30 septembrie a.c privind comunicare electorala
Contul de PR Novo Nordisk este semnat de Pleon Graffiti
Miercuri, 22 Octombrie 2008
Colaborarea dintre cele doua companii a debutat in luna august a acestui an, cu lansarea campaniei de responsabilizare sociala “Noua ne pasa”, prin care Novo Nordisk a oferit...
Don’t stop Rol.ro. Grab a (hard sex) Snickers!
Miercuri, 15 Octombrie 2008
Snickers in campanie „Hard sex” Rol.ro, dupa ce „in urma unei erori in programarea campaniei Vodafone un numar nesemnificativ de afisari s-au derulat la categoria respectiva"
'Usoarele adieri de ... ghost' Hortensia Nastase, Lowe PR
Vineri, 03 Octombrie 2008

AdPlayersCRITIC, PR Award: Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR: „Usoarele adieri de ... ghost”

Juicy Fruit Squish (Wrigley), de Graffiti BBDO
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Campania electorala la radio si TV: 31 oct – 29 nov
Marti, 30 Septembrie 2008
Consiliul National al Audioviziualului (CNA) a reglementat campania electorala care, pentru posturile de radio si de televiziune, incepe in ziua de 31 octombrie 2008, ora 0,00, si se...
Filip Stoler semneaza campania matinalului National FM
Sambata, 27 Septembrie 2008

Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM

Lemarco Alb si Negru, de BIGGER Group
Miercuri, 17 Septembrie 2008

Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”

 

Ziarul Financiar in campanie de 10 ani
Luni, 15 Septembrie 2008

Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”

Margaritar si Coronita (Agrana ) in campanii noi de imagine cu The AdStore
Miercuri, 20 August 2008
Agentia de publicitate condusa de Remus Frunza continua campania de imagine cu doua spoturi noi pentru marcile Margaritar si Coronita de la Agrana Romania
Prigat face si etichete OOOnline
Luni, 18 August 2008
Unul dintre obiectivele platformei de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti a fost sa aduca pe etichetele Prigat consumatorii produsului
Dero ( Unilever ), pe Internet cu Navidoo (The Group)
Luni, 11 August 2008
Site-ul www.dero.ro este o componenta pe Internet a campaniei de lansare pe piata a noului Dero Lichid Mic si Puternic
Coca-Cola a demarat 'Fericire Delicioasa' la incheierea Jocurilor Olimpice precedente
Luni, 28 Iulie 2008

De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”

Campanie Millennium Bank pentru cardurile de credit, semnata de GMP (creatie) si Initiative (media)
Joi, 19 Iunie 2008

GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media