Rezultatele cautarii dupa : "campaniei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Continental Hotels in sedinte foto cu echipa pentru campania Mai mult decat profesie. Pasiune!
Joi, 22 Iunie 2017
Angajatii lantului hotelier au fost invitati sa participe la sedinte foto inedite, din care au luat nastere 12 ilustratii care spun, intr-o nota amuzanta, povestea oamenilor din spatele meseriei. 
Peste 5000 de copii in obiectivul workshop-urilor de igiena orala. Orbit daruieste zambete, in campanie.
Marti, 20 Iunie 2017
 Acestea se vor desfasura in perioada 20 aprilie – 20 iunie 2017 in 54 unitati scolare din Bucuresti, Bacau si Sibiu, fiind destinate celor peste 5.000 de copii din programele SOS Satele Copiilor din cele trei orase si din comunitatile invecinate
Licitatie de proiecte Policolor, Culorile Romaniei, deschisa. Materiale de 150.000 de euro deja alocate
Vineri, 16 Iunie 2017
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost  trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor,
Cu peste 10 mln de vizitatori, OLX lanseaza un nou serviciu dedicat utilizatorilor care vor sa-si promoveze afacerile
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Cu peste 10 mln. de vizitatori unici lunar, potrivit reprezentantilor OLX, cel mai vizitat site din Romania lanseaza  un serviciu dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerile, utilizatorii isi pot gestiona propriile campanii de publicitate, atat local cat si la nivel national
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Poveste din Romania, cea mai buna la SABRE! Gold Awards EMEA pentru CEZ si Rogalski Damaschin PR
Joi, 25 Mai 2017
 SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Au gresit MAJOR ca au scris tot mesajul cu MAJUSCULE, bietii incepatori. Senior de creatie despre NOUL TU, Kaufland
Luni, 22 Mai 2017
NOUL TU TRAIESTE FRESH. NOUL TU PUNE BUNATATE IN MANCARE. Campanie Kaufland prinsa cu prea multe majuscule.
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
170.000 de romani au contactat Internet_HIV in doar o saptamana. ARAS vrea mai multe controale.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv. 
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Campania Votez pentru Sanatate de IMAGE PR, in finala SABRE GOLD AWARDS
Miercuri, 19 Aprilie 2017
 IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Ciprian Marica, anti-bullying. Sportivul se alatura Cartoon Network si Asociatiei Telefonul Copilului intr-o campanie nationala
Marti, 04 Aprilie 2017
 In anul 2016, peste 1500 de cazuri de bullying au fost inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului, la linia telefonica gratuita dedicata copiilor - 116 111