Rezultatele cautarii dupa : "campanie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Vodafone continua sa rasplateasca utilizatorii, indiferent de reteaua mobila, cu inca doua Audi Q3, telefoane Samsung si alte milioane de premii
Joi, 18 Iulie 2019
Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène
Campania ,,Doneaza sange constant, singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
Joi, 11 Iulie 2019
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c
Promotie ,,O vara ca in filme la AFI Cotroceni. Premiu Vacanta la Hollywood cu costurile incluse
Miercuri, 26 Iunie 2019
 
Policolor in campanie cu noul spot CasaBella. Media, la Zenith.
Joi, 06 Iunie 2019
 Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
Marti, 04 Iunie 2019
 In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
INTERSPORT a prezentat invitatilor la Sensio Living noua filozofie, #WOMANISM
Marti, 09 Aprilie 2019
Adela Popescu, Dana Rogoz, Anca Ciota, Anca Sina Serea, Deea Codrea, Larisa Iordache sunt cele 6 ambasadoare ale caror povesti reflecta atat de bine toate categoriile principale sustinute in campania WOMANISM: „Aceasta noua...
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Starbucks, in campanie #doarluni.
Joi, 21 Martie 2019
 „Aceasta campanie a fost gandita pentru zilele mai dificile de luni cand toata lumea are nevoie de doua cafele in loc de una, la fel de bune ca in restul saptamanii.” motiveaza reprezentantii de comunicare Starbucks, ideea campaniei #doarluni.
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
Luni, 18 Martie 2019
 Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Femei care inspira celebrate de Itsy Bitsy, intr-o expozitie gazduita de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica
Joi, 14 Martie 2019
 In cadrul unei expozitii gazduite de Auchan Titan si hidratata de Aqua Carpatica, Andreea Marin, Dana Nalbaru, Feli, Sore, Urania Cremene, Simona Dragomir, Ruxandra Rusan, Alex Zamfir si Marius Constantinescu au vorbit cu recunostinta despre acele femei, care le-au marcat existenta, intr-o campanie de celebrare a...
2 din 5 brazi naturali reciclati de Leroy Merlin. ,,Ofera a doua sansa bradului de Craciun'' a adus inapoi peste 38.000 de brazi din cei 93.000 vanduti
Marti, 12 Februarie 2019
 In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Campanie de informare pentru prevenirea accidentelor la schi, cu specialistul in traumatologie sportiva, dr Ion Bogdan Codorean
Joi, 20 Decembrie 2018
 Reputatul medic ortoped specializat in traumatologie sportiva, Ion Bogdan Codorean, care i-a ajutat “sa se intoarca in joc” pe Presedintele Romaniei Klaus Iohannis, Catalina Ponor, Mirel Radoi, Ciprian Marica, dezvaluie cateva secrete de prim ajutor, esentiale in cazul accidentelor la schi.
231.000 de euro stransi in campania umanitara #Diagnostic85 demarata de comunitatea LaPrimulBebe
Miercuri, 19 Decembrie 2018
 Suma va fi folosita pentru refacerea laboratoarelor de analize ale clinicii de oncologie pediatrica din cadrul spitalului de urgente pentru copii Timisoara
AMV BBDO, mandra de ea. Premiata si contestata Viva la Vulva, Libresse
Luni, 03 Decembrie 2018
 Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
« 4 5 6 7 8 »