Rezultatele cautarii dupa : "campanie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Timisoreana a dat toate cele 20 de autoturisme Logan MCV
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Lowe a exportat prima campanie integrata Eximbank
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
AdVenture crediteaza Respiro pentru Lauren Finance de la A&D Pharma
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
AdPlayersReport: White Image vrea 150.000 EUR pe 2007, dupa primele 6 luni
Luni, 30 Iulie 2007
Specializata in solutii de comunicare prin e-mail marketing, compania a lansat un instrument de monitorizare pentru inserturile publicitare in newsletter-e destinat advertiser-ilor
News Outdoor cenzureaza Tabu
Luni, 30 Iulie 2007
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei si coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a afirmat pentru AdPlayers, Noemi Revnic -  responsabilul de Comunicare al revistei Tabu despre Sex Issue, revista pe luna iulie
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Propaganda repozitioneaza Paduden
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
Euro Effie nominalizeaza in finala
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a  afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
CNA recomanda difuzarea campaniei privind evaluarea starii de sanatate a populatiei
Miercuri, 11 Iulie 2007
Spotul  are ca obiectiv informarea cetatenilor privind  mijloacele de  depistare precoce a bolilor cu impact major
Ajax Professional in campanie Extra Power cu Y&R/Team Advertising si Ogilvy Public Relations
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Saatchi & Saatchi a tras cu 150.000 EUR Croaziera Ciuc pe Marea Mediterana
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Peste 700.000 EUR, în campania Apla
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Katjes lanseaza bomboane cu lingura
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata 
Vodafone pleaca la mare cu 100.000USD
Luni, 02 Iulie 2007
Operatorul si-a programat banii nu pentru plaja ci pentru curatenia plajelor (50.000 USD) si skijet-uri pentru salvarea Salvamarului (50.000 USD)
Spoon Media a sustinut lansarea BauMax Cluj-Napoca si Targu Mures
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Noua Vama Veche a lui Tudor Chirila a cumparat tot publicul 18-30 ani pe Yahoo Messenger
Joi, 28 Iunie 2007
Mihai Fanache (foto), Managing Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea peste 10 Mil. afisari
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)