Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 24 Ianuarie 2008
Testata in ultimul trimestru al anului 2007, oficialii campaniei „Romania zambeste cu Europa FM” citeaza din Studiul de Audienta Radio (SAR) audiente mai mari fata de anul precedent
Miercuri, 23 Ianuarie 2008
Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.
Marti, 22 Ianuarie 2008
Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a...
Vineri, 18 Ianuarie 2008
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este...
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
Vineri, 28 Decembrie 2007
La 14 ani de la aparitia postului, Cornel Nistorescu, fondatorul Radio Total, spune ca „Nu era o intentie de succes media, nu era o intentie de business, nu era o intentie de performanta de nu stiu care, pur si simplu era o incercare de a construi un mijloc cu care sa ne aparam in lupta pentru democratie”
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Marti, 18 Decembrie 2007
“Comunicarea se desfasoara pana in luna ianuarie si este o campanie de produs RCA”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, General Manager la Spoon Media, creatia campaniei de comunicare fiind semnata de agentia Tactic Communications
Marti, 18 Decembrie 2007
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Luni, 17 Decembrie 2007
Intr-o campanie similara desfasurata in baza SMS-urilor, anul trecut Itsy Bitsy FM a primit peste 4000 de sms-uri si a oferit copiilor 250 de brazi
Luni, 17 Decembrie 2007
Dupa 10 ani in care a fost responsabila de comunicarea IAA Romania, Irina Iliescu va fi, din 2008, Corporate Officer la Ogilvy Group
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
Marti, 11 Decembrie 2007
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
Vineri, 07 Decembrie 2007
Marian Motoc (foto), Seful Brigazii de Politie Rutiera din Bucuresti a afirmat pentru AdPlayers ca dat fiind faptul ca orice buget ar fi prea mic pentru a promova lupta impotriva alcoolului la volan, Politia asteapta oricate propuneri din partea celor care vor sa sustina astfel de campanii
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: