Rezultatele cautarii dupa : "campanie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Contul Algida (Unilever), incredintat direct DDB Bucuresti
Joi, 16 Iulie 2009
 „Contul Algida ne-a fost incredintat direct de catre Unilever in ianuarie”, a afirmat Mirela Angelescu, Managing Director la DDB Bucharest
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
Leo Burnett a castigat cu Muzeul Antipa singurul premiu romanesc la Cannes Lions 2009
Marti, 30 Iunie 2009
 Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )

 

...
Alexandrion: Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau
Joi, 18 Iunie 2009
„Am tinut sa clarificam ca succesul acestei marci nu a fost intr-o campanie. Cam acesta a fost mesajul. Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau”, 
Cohn&Jansen vrea traseu pietonal Arthur Verona – Gradina Icoanei
Miercuri, 17 Iunie 2009
 Agentia a semnat o campanie pentru Street Delivery, eveniment urban de arhitectura si arte, organizat de Ordinul Arhitectilor din Romania si de Fundatia Carturesti care si isi propune sa transforme strada Arthur Verona intr-un traseu cultural-pietonal ce leaga Gradina Icoanei de Gradina Cismigiu.
Alexandrion ataca agentia Papaya dupa ce a felicitat-o pentru Grand Effie Cava D’oro ?
Miercuri, 17 Iunie 2009
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la...
Festivalul Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti SIMFEST pe ultima suta de metri
Joi, 11 Iunie 2009
 Ajuns la „sapte ani de acasa”, Ioan Ceausescu, organizatorul evenimentului, a afirmat pentru AdPlayers ca Festivalul Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti...
1 Milion EUR investiti de Pepsi Americas in Prigat Itsy Bitsy
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
Lucrurile se vor rezolva, Calin Diaconu, Babel, pe cererea de insolventa a agentiei solicitata de Intact si CLIR Media
Joi, 04 Iunie 2009
 Potrivit agentiei, partile poarta deja negocieri in sensul stingerii litigiului pe cale amiabila inainte de a se ajunge la primul termen de judecata, si ca relatiile comerciale sunt...
Licitatie IAA pentru promovarea unui stil de viata sanatos, la Prospero si V+O Communication
Joi, 04 Iunie 2009
 Licitatia pentru campania de promovarea unui stil de viata sanatos organizata de IAA a ales agentiile Prospero ( advertising ) si  V+O Communication ( PR )
Campanie Tetra Pak pentru UHT, de Mercury360
Luni, 01 Iunie 2009
 Comunicarea  integrata debuteaza la nivel national pe TV, cu spotul „Back to Cow” va maifi orezenta pana la sfarsitul anului...
Campaniile premiate si nominalizate la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania 
Agentii locale vs. multinationale la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Experienta Rama Creme Bonjour (Unilever SCE) a ajutat Brands&Bears in campania de lansare Hochland Creme (Hochland AG)
Marti, 26 Mai 2009
 „Experienta campaniilor concepute in trecut pentru Rama Creme Bonjour (Unilever n.r) ne-a ajutat din plin”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Bulfinschi, General...
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Real Hypermarket lanseaza marca proprie Real Quality
Marti, 19 Mai 2009
 Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Itsy Bitsy FM refuza bugete junk food, parteneriate Jetix si Cartoon Network
Luni, 18 Mai 2009
 Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Reactia Kinecto la zero reactii in campania LG pe bloguri
Vineri, 15 Mai 2009
 „Siteul concurslg.ro nu este interactiv in sine - ci este un agregator al tuturor posturilor si inscrierilor din concursurile celor patru bloggeri.” Radu Ionescu,...
Zero reactii in prima campanie LG pe bloguri la Dobrovolschi, Kapra, Manafu si Voicu
Vineri, 15 Mai 2009
 Nu stim daca autorii campaniei se asteptau a doua zi de la lansare, astazi, la ora 14.30 la zero reactii, dar aceasta este realitatea
Noul spot TV Dorna semnat de McCann Erickson
Miercuri, 13 Mai 2009
 Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film