Rezultatele cautarii dupa : "campanie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Best Use of Facebook in competitia In2 Sabre Awards EMEA pentru Tribal Romania si McDonald’s
Luni, 25 Aprilie 2016
 Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Nicusor Dan estimeaza la 250.000 EUR campania la Primarie. Corturile, intre 12.000 si 13.000 EUR
Joi, 14 Aprilie 2016
 Nicusor Dan, candidatul independent  la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
 Campanie Piraeus “Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Om de marketing nou la podgoria Sarica Niculitel. Andreea Lica are 17 ani pe piata locala si Panama
Vineri, 25 Martie 2016
 Dupa 16 ani de publicitate ca proprietar al agentiilor Medes Advertising si 4U Bright Ideas, la care se adauga aproape un an la cel mai mare mall din Panama, Andreea Lica (foto) s-a intors in Romania si acum pune umarul la constructia marketingului  Sarica Niculitel, una dintre cele mai vechi podgorii dobrogene din Romania, dupa cum a declarat in exclusivitate...
Fabrica de Clatite Tefal cu premii zilnice si bucatarie de 2.000 EUR. Show culinar, Pure Media.
Miercuri, 23 Martie 2016
 Cea  de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
Joi, 10 Martie 2016
 Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
 “Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
Miercuri, 27 Ianuarie 2016
 
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Razboi. Comunicare Vodafone demolata de Telekom.
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
Bilant Alcohelp sustinut de Heineken: Peste 70.000 de persoane avizate de riscurile abuzului de alcool
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
 Investitie 2Parale in Black Friday 2015. Vrea peste 100.000 de vanzari intr-o luna.
Joi, 12 Noiembrie 2015
 „Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015