Rezultatele cautarii dupa : "campanie sociala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative, din 2023
Vineri, 28 Octombrie 2022
 In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai...
Campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022
 Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Campanie inedita Zilei Nationale a Lecturii. McDonald’s si Elefant.ro incurajeaza lectura prin „Cuvinte Magice”
Luni, 14 Februarie 2022
 Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva lectura in randul cititorilor...
LEROY MERLIN demareaza campania de reutilizare a brazilor de Craciun
Marti, 26 Noiembrie 2019
 ,,Alaturi de aceasta initiativa, LEROY MERLIN sustine protejarea industriei lemnului din Romania prin actiuni de impadurire care au devenit o traditie pentru noi.” – a declarat Frederic Lamy, CEO LEROY MERLIN Romania. 
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
2 din 5 brazi naturali reciclati de Leroy Merlin. ,,Ofera a doua sansa bradului de Craciun'' a adus inapoi peste 38.000 de brazi din cei 93.000 vanduti
Marti, 12 Februarie 2019
 In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Sef nou la creatia WOPA. Costin Milu, noul director.
Miercuri, 22 August 2018
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
3 din 4 oameni folosesc telefoanele in timpul mersului. 36 din 1000 cad de pe o platforma!
Vineri, 17 August 2018
 Operatorul de telefonie mobila Docomo, Japonia a produs un film de constientizare privind riscurile folosirii telefoanelor mobile in timpul mersului - Samurai Smartphone 
PR, CSR
Institutul National al Patrimoniului promoveaza patrimoniul cultural al Romaniei in campania Cronicari Digitali, cu Zaga Brand
Joi, 26 Iulie 2018
 Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
AVC 360 atrage atentia: La 40 de secunde are loc un accident vascular crebral (AVC). La fiecare 4 minute, cineva moare din cauza unui AVC.
Luni, 18 Iunie 2018
 Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS) si evenimentele organizate contrinbuie la cresterea constientizarii pericolelor pe care le reprezinta aceasta boala
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Lacoste renunta la emblema crocodilului pentru specii pe cale de disparitie
Joi, 01 Martie 2018
Noua campanie Lacoste „Save Our Species” semnata de BETC Paris face deja valuri in presa de marketing si comunicare americana
McCann PR: peste 20 de premii si Agentia Anului, Romanian PR Award 2017
Joi, 23 Noiembrie 2017
 Toate campaniile pe care am decis sa le aducem in fata juriului au demonstrat rolul integrator al proiectelor de PR si un model diferit, inovator, de abordare a stakeholderilor”, declara Imola Zoltan, Owner and Co-founder McCann PR.
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Accidente auto: cauza nr.1 de deces a tinerilor intre 18-24 ani (15%). Campanie sociala Academia Titi Aur
Vineri, 30 Decembrie 2016
 Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Campanie de responsabilitate sociala Carrefour si UNICEF in sprijinul copiilor din medii defavorizate
Vineri, 16 Septembrie 2016
 In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Stirile ProTV: 1 din 4 romani s-au uitat la campania Fara parinti, fara viitor
Joi, 28 Iulie 2016
 Campania a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national. Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4.6 puncte de rating si 25.5% cota de piata.
1 2 3 »