Rezultatele cautarii dupa : "campanie radio"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Brands&Bears în contul Capital
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
AdVenture crediteaza Respiro pentru Lauren Finance de la A&D Pharma
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Radio Guerrilla are Propaganda cu oaie
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii  "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Motoractive da leasing pe 7 ani QMC
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata în perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atât în presa nationala, cât si în cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
INES IPTV mizeaza pe dublarea cifrei de afaceri în 2007
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia în calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, în România, cu un procent aflat între 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar în Bucuresti
PR, TV
Buget de 500.000 EUR pentru comunicarea iNES IPTV
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
3 ceasuri bune pentru campanii McCann
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a câstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
Propaganda si-a luat 9 ani de media
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Minim 65.000 EUR la startul Internetics
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
Leo Burnett a luminat Noaptea Muzeelor
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si  internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
Satiricon a lansat Dilemateca
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Promotie aniversara Piraeus Bank
Joi, 27 Aprilie 2006
Realizata de Foote, Cone & Belding Bucharest, campania demarata in aprilie se va incheia la sfarsitul lunii mai, fiind organizata pentru a marca aniversarea a 7 ani de prezenta a bancii pe piata din Romania
Promotie PHILIPS - FIFA World Cup
Miercuri, 19 Aprilie 2006
Unicul sponsor FIFA World Cup 2006 din domeniul aparatelor electronice si electrocasnice lanseaza o promotie dedicata fanilor acestei competitii din Romania in perioada 15 aprilie – 15 iunie 2006
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Maraton DHL inca un an cu Prospero
Joi, 23 Martie 2006
DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
Knorr a sunat 400.000 de inscrieri
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
« 1 2 3 »