Rezultatele cautarii dupa : "campanie martie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
Luni, 18 Martie 2019
 Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Traiesti. Mai stii cum e? revine cu Hei, Fruntea sus. Continua treaba. Hornbach de primavara.
Luni, 03 Aprilie 2017
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
Marti, 26 Aprilie 2011
 Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
Cont de 200-300 mii EUR creatie si strategie Bunge (Unisol, Floriol), la Scala JWT
Joi, 22 Aprilie 2010
Demetra Garbasevschi, Head of Business Development la Scala JWT, a confirmat ca agentia lucreaza pe contul Bunge si marcile locomotiva Unisol si Floriol, in urma unei experiente a producatorului cu reteaua de agentii pe mai multe piete. Anterior, contul era administrat de Saatchi & Saatchi
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Brand Management masoara publicitatea indoor cu TruMedia Research
Joi, 09 Aprilie 2009
 „Putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la...
Publicis Romania semneaza campania venirii Ursus alaturi de Echipa Nationala
Marti, 31 Martie 2009
 Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara  pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
Mana dreapta a lui Naumovici se desparte de Leo Burnett si se intoarce la GMP
Miercuri, 22 August 2007
Unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, Carmen Tiderle isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in care a lucrat in ultimii 6 ani pentru a se intoarce la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu
Ikea se apara de soare cu Ogilvy & Mather
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
GAV| Scholz&Friends mai da o cheie la imaginea Vito si Viano
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Alka a blocat Yahoo! pe 8 martie, cu DC, Ninespices si Mediacafe
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si  MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage
Luni, 05 Martie 2007
Media Insight a fost desemnata cāstigatoarea contului de media al companiei suedeze Ikea pentru Romania īn urma unei licitatii locale, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media, contul de creatie fiind īn portofoliul Ogilvy&Mather
Media Lavazza la Foote, Cone & Belding
Joi, 09 Martie 2006
Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"