Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
Joi, 14 Iulie 2005
Meniul special de la Publicis Romania benefeciaza de publicitate outdoor, internet si actiuni de BTL
Miercuri, 15 Iunie 2005
Coca-Cola Soundwave este cel mai amplu program paneuropean lansat in acest an de marca de bauturi racoritoare
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Marti, 10 Mai 2005
Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: