Rezultatele cautarii dupa : "campanie 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
European Excelence Awards pentru McCann PR, Coca-Cola FIFA 2010
Luni, 13 Decembrie 2010
 Agentia de relatii publice McCann PR a luat premiu pentru proiectul Coca-Cola, Trofeul Cupei Mondiale trofeul cupei FIFA 2010
A venit si pensia pe poster Piraeus Bank. Autor: Mather Communications
Joi, 18 Noiembrie 2010
 "Afisele respective sunt parte dintr-o campanie adresata pensionarilor - "Pune-ti pensia pe card si poti castiga a 13 -a pensie", afirma reprezentantii Mather...
Effie Awards nu-si recunoaste castigatorii
Vineri, 11 Iunie 2010
 Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Cosmote a schimbat sloganul la Ogilvy Atena si Bucuresti
Luni, 08 Februarie 2010
In timp ce creatia schimbarii "Alaturi de tine" cu "Lumea nostra esti tu" este semnata de Bold Ogilvy Atena si implementata la Ogilvy Romania, contul de media al...
Baloanele cu Delfin, Pantera si Fluture – teasing pentru Orange
Vineri, 18 Septembrie 2009
 AdPlayers dezvaluia in urma cu doua zile ca baloanele din Parcul Herastrau si Parcul copiilor au legatura cu un teasing Orange, fiind insotita si de o campanie integrata de...
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
Alexandrion: Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau
Joi, 18 Iunie 2009
„Am tinut sa clarificam ca succesul acestei marci nu a fost intr-o campanie. Cam acesta a fost mesajul. Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau”, 
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Reactia Kinecto la zero reactii in campania LG pe bloguri
Vineri, 15 Mai 2009
 „Siteul concurslg.ro nu este interactiv in sine - ci este un agregator al tuturor posturilor si inscrierilor din concursurile celor patru bloggeri.” Radu Ionescu,...
Noul spot TV Dorna semnat de McCann Erickson
Miercuri, 13 Mai 2009
 Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Felix Tataru (GMP) a votat cu PD-L, Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) cu 2 candidati PNL, iar Sorin Predescu (ex The Group, Grey ), cu PSD+PC
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 Pe langa Felix Tataru (GMP) care nu a facut un secret din faptul ca a lucrat inclusiv in aceasta campanie pentru PD-L, pentru proiecte de comunicare politica din campania electorala au mai lucrat si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), pentru 2 condidati PNL, iar pentru alianta PSD+PC, o parte din proiectele de creatie au fost coordonate de Sorin Predescu, fostul Director de creatie...
CNA: 195 de posturi TV si radio in campania electorala
Joi, 12 Iunie 2008

195 de radiodifuzori: 93 de televiziuni centrale si locale, 36 de televiziuni prin cablu si 66 de posturi de radio s-au angajat in campania electorala

 

McCann Erickson si Leo Burnett vor rejucarea Cupei Romaniei la Eficienta?
Marti, 20 Mai 2008

Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...

IQads, tinta hackerilor ADfel?
Luni, 03 Martie 2008

Website-ul evenimentului de publicitate neconventionala a fost tinta unui atac al unor hackeri turci care a dus ADfel.ro la o alta adresa

Fundatia Dinu Patriciu, sprijinita de CNA
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Tranca, Friends: „Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti”
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
HP pune campania “What do you have to say?” in principal pe Internet
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
« 1 2 3 4 5 »