Rezultatele cautarii dupa : "campania"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Global Records traduce muzica si celor cu deficiente de auz. #dincolodesunet, in limbaj mimico-gestual
Vineri, 13 Aprilie 2018
 Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Ziua Familiei la SKODA din Romania, in primele 5 cele mai bune proiecte ale marcii in lume
Vineri, 09 Martie 2018
 Nominalizat pe lista scurta a celor mai bune proiecte de anul trecut din intreaga retea, „Ziua Familiei la ŠKODA” sta alaturi de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania castigatoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) si KARAVANAQ...
LEGO l-a adus in studioul Itsy Bitsy pe Mos Craciun cu sania pe zapada de Martie
Luni, 05 Martie 2018
 Realizata  impreuna cu LEGO, campania “Martie cu Mos Craciun” a incalzit pe zapada de 1 Martie telefoanele postului de radio pentru parinti si copii cu rasete si bucurie generate de cadourile primite.
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
Luni, 22 Ianuarie 2018
 Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Noua campanie Volkswagen T-Roc. Spotul TV intra pe ecrane in mai multe tari din Europa
Marti, 12 Decembrie 2017
 Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
METRO  sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.
Biciclete pe viata de Black Friday de la Omul pe bicicleta. Pegas 5 ani cu 5 milioane de euro
Miercuri, 15 Noiembrie 2017
 Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Campanii de Craciun si Sarbatori 2017: Darul perfect aduce oamenii impreuna. Macy's, de BBDO NY
Marti, 14 Noiembrie 2017
 Da, orice dar de Craciun este dragut, insa „Darul perfect aduce oamenii impreuna” este povestea campaniei de Craciun semnata de BBDO New York pentru Macy's
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. Audi as your sixth sense
Marti, 24 Octombrie 2017
 Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Strigatul dezastrului IRMA. Campanie de speranta din ramasitele panourilor distruse de tornada.
Marti, 10 Octombrie 2017
 Publicitarii au transformat ramasitele dezastrului in mesaje de speranta si un strigat al comunitatii de a ramane impreuna, dupa cum scriu publicatiile americane AdAge si Adweek, despre campania IrmaGivesBack semnata de creativii agentiei 22squared din Tampa, Florida
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Estimat la 100.000 euro pe an, bugetul de comunicare Areon a fost castigat de Infinit Agency
Vineri, 18 August 2017
 Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
« 7 8 9 10 11 »