Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Marti, 16 Aprilie 2019
Proiectul „Strigat de viata” – un apel catre toti romanii de a sustine dreptul la viata al bebelusilor nascuti prematur este parte a campaniei Grija pentru copii, ajunsa deja la editia cu numarul 7, si a fost lansat printr-un concert extraordinar sustinut de Orchestra Nationala Radio la Sala Radio...
Marti, 09 Aprilie 2019
Adela Popescu, Dana Rogoz, Anca Ciota, Anca Sina Serea, Deea Codrea, Larisa Iordache sunt cele 6 ambasadoare ale caror povesti reflecta atat de bine toate categoriile principale sustinute in campania WOMANISM: „Aceasta noua...
Luni, 08 Aprilie 2019
Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina
Vineri, 05 Aprilie 2019
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante,...
Joi, 04 Aprilie 2019
Suma necesara realizarii constructiei teatrului este de 1,5 milioane de euro, iar campania de strangere de fonduri debuteaza cu implicarea a 16 personalitati din sport, muzica, teatru si alte industrii creative, care vor picta cate un ou cu inaltimea de 2m., diametru de 1.65m., construit din poliester armat si...
Joi, 04 Aprilie 2019
„Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”,...
Marti, 26 Martie 2019
„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Vineri, 15 Martie 2019
In campania de recrutare, KPMG pune fata in fata candidatul si tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat in timp real de catre studenti, incepand cu jumatatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rand, in interiorul mai multor universitati din Bucuresti, dar si in cadrul...
Joi, 28 Februarie 2019
UPC Romania demareaza campania „Activeaza factura electronica si adopta un copac” prin care indeamna clientii companiei, care au servicii de internet, sa renunte la factura printata prin activarea facturii electronice.
Miercuri, 23 Ianuarie 2019
„Daca de sarbatori in centrul atentiei au fost cei dragi si i-ai surprins cu cele mai frumoase cadouri, lunile acestea AFI Cotroceni te invita sa profiti de perioada reducerilor, pentru ca vei avea ocazia sa descoperi cele mai bune deal-uri si surprize” a declarat Andra Grigorescu, Marketing...
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Potrivit informarii, prin campania de strangere de fonduri „Ajuta-i sa mearga la liceu!”, desfasurata in perioada 18 decembrie - 13 ianuarie, elevii din clasele IX - XII din judetele Cluj, Dolj, Iasi, Vaslui, Ialomita si Valcea vor fi ajutati de Baneasa Shopping City pentru a-si putea continua...
Joi, 20 Decembrie 2018
„Pornind de la angajamentul pentru grija mediului si taierea masiva a brazilor in perioada sarbatorilor de iarna, Leroy Merlin continua si in acest an programul de reciclare a brazilor, pentru a contribui la scaderea numarului de brazi aruncati atunci cand devin inutili, spune Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin...
Marti, 04 Decembrie 2018
Clientii AFI Cotyroceni care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro , pentru a castiga sute de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe...
Luni, 03 Decembrie 2018
Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului.
Vineri, 09 Noiembrie 2018
In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Marti, 06 Noiembrie 2018
Marius Moga, Dan Teodorescu, Macanache, Nicoleta Nuca si Silvia Dumitrescu vorbesc despre succes din perspectiva generatiei pe care o reprezinta, la invitatia Ciuc Premium de a explora perspective diferite asupra succesului, in general.
Luni, 05 Noiembrie 2018
Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: