Rezultatele cautarii dupa : "campania"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 August 2007
“Suntem singura agentie din Romania premiata la acest festival (Cresta awards n.r.). Cred ca cele trei finaliste sunt razbunarea noastra pentru Cannes.” spune Adrian Botan, CEE Creative Director, McCann Erickson
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de marketing direct implementeaza promotia "Wiesana delecta - castigi pe loc o vara plina de racoare" pentru Orkla Foods Romania
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
Joi, 12 Iulie 2007
"Am castigat brandul Gosser, dar nu pe baza unei licitatii. Noi lucram deja cu Heineken Romania pe inca patru branduri de bere, cel mai important fiind brandul Bucegi", a declarat pentru AdPlayers, Alexandra Tinjala, sefa Sister&Co, agentia care a dezvoltat campania de lansare a ambalajului premium (PET) de 1L pentru brandul Gösser
Luni, 09 Iulie 2007
Asociatia Salvati Delta – AC a recrutat peste 50 de voluntari cu ocazia concertului international Live Earth, care militeaza pentru protectia mediului si impotriva incalzirii globale, campania Salvati Delta fiind derulata in acest an cu sprijinul agentiei de publicitate Friends Advertising
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"
Joi, 28 Iunie 2007
Mihai Fanache (foto), Managing Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea peste 10 Mil. afisari
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Miercuri, 27 Iunie 2007
Agentia de publicitate Lowe&Partners a dezvoltat pentru Cif Inox promotia "Castiga o bijuterie de bucatarie" , cu 10 premii constand in vouchere a cate 5.000 RON pentru achizitionarea de aparatura si obiecte din inox de la Franke
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia Media Today a dezvoltat prima campanie publicitara online pentru Praktiker, compania de media lucrand pentru reteaua de magazine do it yourself (DIY) inca de la infiintarea companiei
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate este autoarea primei campanii de imagine pentru Eugenia de la Dobrogea, originalul asa-ziselor eugenii dupa cum sustin autorii
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: