Dupa Visine si Nicorette, CBC va oferi si marcii Olynth (Johnson & Johnson) servicii de consultanta in comunicare si relatii publice
Events & Production, agentia de evenimente a holdingului The Group, a organizat seria de evenimente in 7 orase din tara
AdCouture ii aduce in aceasta saptamana la The Money Channel pe Dragos Stanca, New Media Director – Realitatea Catavencu, Bogdan Naumovici - Creative Director 23 Communications Ideas si pe Adrian Botan, Vicepresedintele UAPR, si regional Creative Director McCann Erickson CEE
Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
195 de radiodifuzori: 93 de televiziuni centrale si locale, 36 de televiziuni prin cablu si 66 de posturi de radio s-au angajat in campania electorala