Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata româneasca
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sprinter Distribution spune ca, la un an de la lansare, baterille Foton au o cota estimata de piata de 15%, pozitionându-se pe locul 3 în topul brandurilor de baterii din Romania
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Marti, 13 Iunie 2006
Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Marti, 09 Mai 2006
Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Miercuri, 01 Martie 2006
Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Miercuri, 13 Iulie 2005
Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: