Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Aprilie 2018
Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Luni, 04 Septembrie 2017
„Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Luni, 17 Iulie 2017
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Joi, 25 Mai 2017
SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (Vineri, 17 Februarie 2017
Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Marti, 15 Decembrie 2015
Joi, 25 Iunie 2015
4 Bronze Lions 2015 si 21 in total in festivalul CannesLions pentru McCann Romania
Joi, 18 Septembrie 2014
Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
Miercuri, 30 Iulie 2014
Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei
Marti, 08 Iulie 2014
Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Marti, 24 Iunie 2014
Campaniile „Play to Win”, „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” semnate de Image PR au ajuns in finala competitiei de relatii publice IPRA Golden World Awards
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: