Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Martie 2012
Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Joi, 30 Decembrie 2010
Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au...
Vineri, 08 Octombrie 2010
Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de agentii independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de Lemon Studio.
Miercuri, 05 Mai 2010
Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Miercuri, 03 Martie 2010
Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Marti, 02 Martie 2010
Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
Vineri, 04 Decembrie 2009
Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
Joi, 02 Iulie 2009
Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
Marti, 16 Iunie 2009
La mai putin de o saptamana inaintea desfasurarii Cannes Lions, doar 10 organizatii din Romania erau confirmate ca ar urma sa participe la festivalul de publicitate ce va avea loc in...
Marti, 31 Martie 2009
Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Luni, 02 Iunie 2008
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Luni, 26 Mai 2008
Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic
Miercuri, 30 Aprilie 2008
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Luni, 30 Iulie 2007
Specializata in solutii de comunicare prin e-mail marketing, compania a lansat un instrument de monitorizare pentru inserturile publicitare in newsletter-e destinat advertiser-ilor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: