Campania sociala este menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos.
Detinator al unui titlu de Executive MBA Marketing la Assebus si Director de Marketing la Pepsi Americas din luna octombrie 1999, Margasoiu afirma ca va imbratisa pe viitor consultanta in strategie de business si marketing strategic
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
Cretan a lucrat opt ani in cadrul agentiei americane de stiri financiare Dow Jones, a ocupat o pozitie de corespondent al agentiei americane de presa The Associated Press si pozitia de director operational al Mediafax
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Regia de media online are trei oameni noi in echipa: Leonard Mart - Interactive Scientist, Mihnea Pretorian – Account Executive, Iulia Mosoiu – Account Executive
Ghibutiu este numit Prim Redactor Sef Adjunct al Evenimentului zilei, dupa ce inainte a fost Redactor Sef la Compact