Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 28 Octombrie 2007
Agentia de publicitate a fost desemnata de JW Marriott Bucuresti si Varsovia pentru a elabora realizarea conceptului standului Europei de Est alaturi de 20 de hoteluri Marriott, Renaissance si Courtyard din 9 tari
Joi, 25 Octombrie 2007
“The AdStore incalca reguli, iese din tipare, revolutioneaza si demonstreaza ca asta poate duce la un produs publicitar de calitate”, Remus Frunza, Managing Director al agentiei The Ad Store, autoarea campaniei
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Marti, 23 Octombrie 2007
”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului”, spune Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions
Sambata, 20 Octombrie 2007
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
Joi, 18 Octombrie 2007
Interesul foarte mare pentru temele abordate in cadrul seminarului de PR a facut ca din totalul de 30 de locuri disponibile pentru editia din 7 noiembrie, mai mult de jumatate sa fie deja ocupate cu aproape doua luni inainte
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Marti, 02 Octombrie 2007
Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia
Marti, 02 Octombrie 2007
Acolo unde Internetul este mai viu ca niciodata, intrebarea din banner-ul pentru Gala Socitatii Civile ar putea candida la o nominalizare pentru creativitate in media
Miercuri, 26 Septembrie 2007
Desi se astepta la mai multi participanti, odata cu cresterea numarului de personalitati invitate sa vorbeasca la Summit de la 10-15 la 27, Felix Tataru, Presedinte IAA Romania, este multumit ca majoritatea celor inscrisi fac parte din top managementul companiilor
Marti, 25 Septembrie 2007
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
Joi, 20 Septembrie 2007
Presedintia Romaniei patroneaza Summitul IAA, iar Traian Basescu si-a anuntat deja participarea la eveniment
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Luni, 17 Septembrie 2007
21 Septembrie este ultima zi in care mai pot fi facute rezervarile pe module la IAA European Summit, a afirmat pentru AdPlayers.ro Victor Dobre - Director Executiv IAA, care a mai adaugat ca cei interesati de diverse teme ar trebui sa se grabeasca pentru a mai prinde un loc, pentru ca rezervarile vin continuu pe email
Marti, 11 Septembrie 2007
Dan Oprescu, noul Director de Marketing la Elite Romania, a declarat pentru AdPlayers ca invitatiile de participare la licitatie nu au fost trimise inca agentiilor si ca procesul de selectie se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, in urmatoarele 2 saptamani, decizia urmand sa fie luata pana cel mai tarziu la jumatatea lunii octombrie
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: