Rezultatele cautarii dupa : "ca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cristi Mucichescu (OMD): daca un grup are 25% din piata, aproape jumatate din agentii ar trage oblonul
Marti, 12 Aprilie 2011
 Daca business-ul de media este 75-80% din cifra de afaceri The Group de 108 mil. EUR, concluzia lui Mucichescu este ca jumatate din piata companiilor de media locale prezente in rapoartele internationale RECMA ar trage oblonul pe o piata romaneasca de 320 Mil. EUR in 2010

Mihai Trandafir (McCann) credea intr-o reformulare sau corectare a raportarilor fictive The Group
Marti, 12 Aprilie 2011
 “Credeam ca reactia pe care piata a avut-o anul trecut referitor la aceste raportari fictive va duce la o reformulare sau corectare a...
“Gestul lui thegroup contrazice principiile de baza ale industriei Maria Tudor, Zenith Media
Luni, 11 Aprilie 2011
 “Avem nevoie de o industrie credibila si imi pare rau ca un jucator mare se preteaza la astfel de practici intr-o piata matura (sau nu?)”, Maria Tudor, Managing Director al agentiei de media Zenith Media, contactata de catre AdPlayers pentru a comenta aparitia cifrei de afaceri The Group la sfarsitul saptamanii trecute in cateva publicatii

GSK, Starfoods, HP - clienti noi si 1,2 Milioane EUR pe 2010. AdPlayersREPORT GMP PR
Joi, 07 Aprilie 2011
 De curand aleasa in juriul de PR la Cannes Lions, Ioana Manoiu, Managing Partner la GMP PR mai spune despre mediul de business din acest an ca „lucrurile au alt ritm in anul 2011". Agentia are 4 clienti noi GSK (corporate), Starfoods (Lay's), HP (diviziile IPG si PSG ) si un nume inca nedezvaluit
Ovidiu Florea: Evenimentele de la Realitatea TV nu vor afecta vanzarile
Vineri, 01 Aprilie 2011
 Desi voci din piata de media spun ca evenimentele pot avea un potential efect negativ in planul imaginii statiei in piata de publicitate, contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea, managerul de vanzari al Realitatea TV a afirmat ca nu crede ca “discutiile” care au loc in prezent intre Consiliul de Administratie si managerul postului vor influenta veniturile din publicitate...
INFO: Dragos Stanca (Q2M), Lucian Ionita (Sanoma Hearst) si Maria Toghina (SRR) in Consiliul Director BRAT
Joi, 31 Martie 2011
 Dragos Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania) si Maria Toghina (Membru CA Societatea Romana de...
Val Voicu, Adevolution: « Este greu de monitorizat intreg continutul a 200-300 de site-uri »
Miercuri, 30 Martie 2011
 Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
Luni, 28 Martie 2011
 Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )

Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
Vineri, 18 Martie 2011
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare

SAP Romania a semnat DM si PR cu More Than Pub
Luni, 14 Martie 2011
 Estimat la un buget de 20.000-30.000 EUR pe an, More Than Pub gestioneaza serviciile de comunicare directa si de public relations pentru solutiile software...
Effie Awards 2011: Comitet, Calendar, Jurizare.
Joi, 03 Martie 2011
 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.

 

Actionariat GolinHarris: 80% local, 20% Interpublic
Marti, 01 Martie 2011
 Actionariatul Gollin Harris Bucuresti, fosta Lowe PR, intra in strategia grupului fondat de Veronica Savanciuc si Paul Radu: 80% Parteneri locali, 20% grupul Interpublic
Premiata de ReBrand100, repozitionarea Galador a avut buget de 20-30 Mii EUR
Joi, 24 Februarie 2011
Estimata de surse AdPlayers la 20.000 - 30.000 EUR repozitionarea Galador a fost premiata pentru eficienta. „ReBrand (...) premiaza eficienta unui proces de branding”, a afirmat Dochita Zenoveiov, MD, Seed Consultants, agentia autoare a proiectului de rebranding
Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
CNSC a respins contestatiile GFK si Media Research
Marti, 08 Februarie 2011
 Comisia Cationala de Solutionare a contestatiilor respinge ca inadmisibile contestatiile formulate de S.C. GFK ROMANIA – INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA S.R.L. si MEDIARESEARCH A.S., ambele in contradictoriu cu  ASOCIATIA ROMANA PENTRU MASURAREA AUDIENTELOR.
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
50.000 EUR in campania B2B Intreaba la Antalis
Luni, 31 Ianuarie 2011
 Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional
Medien Holding a incheiat anul cu 10% in minus comparativ cu 2009
Vineri, 28 Ianuarie 2011
 Despre cum a luat Romania Libera audienta de la publicatii ca Evenimentul Zilei, Gandul sau Jurnalul National, si cum a vandut Medien Holding proiecte editoriale cu tiraje...
Campania TLC: cu Headvertising, Zenith Media si News Outdoor
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
FM-ul Pro se extinde cu Music
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Dedicat in exclusivitate iubitorilor de hit-uri lansate in ultimii 30 ani, noul Music FM va emite in Bucuresti din 1 februarie, pe frecventa 103.8 FM si are ca tinta principala un public alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 30 si 50 de ani.