Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Februarie 2009
Constructia agentiei conduse de Ioana Maniou a inceput in 2006, mai intai ca divizie de PR a GMP Advertising si mai apoi ca agentie de PR, la jumatatea anului 2007
Vineri, 06 Februarie 2009
Compania fondata de fostul director de creatie de la Grey, si mai apoi Brandstalk, a lucrat pentru clienti comerciali – Zapp, Telegraf - dar si comunicare politica – PSD...
Miercuri, 04 Februarie 2009
Una din companiile din grupul NCH a achizitionat deja domeniul comunicatedepresa.ro, fondat de Alin Zainescu, operatiunile de business urmand sa fie derulate cel mai probabil de...
Miercuri, 04 Februarie 2009
“ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru”, spune Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Luni, 26 Ianuarie 2009
Dragos Stanca mai estimeaza ca, pe langa F5 X Media - regia de vanzari online a grupului, parteneriatele si proiectele in finantare vor produce jumatate din cifra de afaceri totala a...
Marti, 20 Ianuarie 2009
Agentia de publicitate estima in iulie o cifra de afaceri pe 2008 de 1 Milion EUR
Luni, 19 Ianuarie 2009
Parteneriatul va fi coordonat de catre Mihai Tataru, Managing Director Senior Interactive, si de Vasile Alboiu, Digital Creative Director Ogilvy
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia de PR care administreaza contul ar fi incasat cu 2-3 luni intarziere banii aferenti serviciilor de relatii publice din perioada verii, contul fiind aproximat la 30.000 EUR anual
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Fondatorul Rockmedia dar si al iMedia (www.eva.ro, www.cinemagia.ro, www.automarket.ro) in anul 2000, cumparata la sfarsitul anului 2007 de fondul de investiti NCH, afirma ca modelul...
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia performeaza pe BAT si P&G, insa compania de publicitate a pierdut in ultima vreme doi dintre cei mai importanti clienti din istoria recenta: Heineken in 2008, si Romtelecom din 2009
Luni, 29 Decembrie 2008
Mobilul divergentelor il reprezinta produsele Grasa de Cotnari si Francusa
Miercuri, 10 Decembrie 2008
Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie...
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Marti, 02 Decembrie 2008
Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...
Miercuri, 19 Noiembrie 2008
Distribuit intr-un tiraj de 120.000 de exemplare, pachetul de 10 LEI cu ziar, DVD si Revista „Hagi – cele mai bune momente la...
Marti, 18 Noiembrie 2008
„Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: