Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 07 Martie 2013
Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
Miercuri, 06 Martie 2013
Comisia Europeana a amendat Microsoft cu 561 Milioane EUR pentru ca nu a oferit alternativa unui alt produs de navigare pe Internet.
Luni, 25 Februarie 2013
Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Joi, 07 Februarie 2013
Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Joi, 29 Noiembrie 2012
“Contextul economic, imposibilitatea trustului Intact de a mai lua Contracte de la Oltchim sau alte institutii de stat, incapacitatea Varanului de a fi vreodata corect si echilibrat ca si goana dupa orice venit fara a verifica daca este corect sau nu, ori daca agentiile chiar muncesc pentru acele comisioane sau rebate-uri, ca si cumetriile politice ale lui Voiculescu, au dus la adoptarea...
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
Cu afaceri in Slovacia si Republica Ceha in TV, outdoor si online, cumparatorul slovac JOJ Media House urmareste expasiunea afacerii in Europa Centrala si de Est.
Luni, 26 Noiembrie 2012
Irinel Ionescu, managerul si patronul companiei, aproximeaza ca firma pe care o detine va trage linie sub o cifra de afaceri de 1,4 milioane lei
Joi, 22 Noiembrie 2012
Premiat la Europena Newspaper Awards pentru Business Standard, Adevarul sau Puterea, fondatorul Lipan Design, Cristian Lipan, a mai fost distins si in alte competititii internationale
Joi, 08 Noiembrie 2012
Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.
Joi, 18 Octombrie 2012
Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Miercuri, 10 Octombrie 2012
„Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
Marti, 09 Octombrie 2012
Achizitia companiei digitale germane k102 cu o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR la sfarsitul anului trecut, continua strategia de dezvoltare de a intari capabilitatile WPP, care a inregistrat venituri din servicii digitale de 4,8 Miliarde USD in 2011, reprezentand aproximativ 30% din veniturile totale ale grupului de peste 16 Miliarde USD
Joi, 27 Septembrie 2012
Valoarea contului este de asteptat sa fie de ordinul zecilor de mii de euro pe an. Clientul a fost castigat in urma unui concurs unde au participat mai multe companii de profil.
Miercuri, 26 Septembrie 2012
Roxana Dumitru, ex MD Leo Burnett: „Am simtit nevoia de o schimbare”. „Pasul urmator pentru mine ar fi antreprenoriatul. Lucrez la un proiect foarte interesant [..]
Marti, 25 Septembrie 2012
De 17 ani in agentie si unul din veteranii companiei de publicitate infiintate in 1994, Roxana Dumitru a fost numita Managing Director al Leo Burnett Romania din anul 2006
Sambata, 22 Septembrie 2012
Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak distribuita Antalis este in prezent vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% pentru game de produse stationery.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: