Rezultatele cautarii dupa : "business"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Aduce bani comunicarea digitala in Romania? Incet dar sigur la IAB Forum.
Luni, 30 Septembrie 2013
 „Cred ca inainteaza in directia buna, incet dar sigur” afirma pentru adplayers Caroline Henne, Regional Business Development Director, GfK, intrebata daca aduce bani comunicarea digitala in Romania.
Tranzactia anului pe piata agentiilor de media. Publicis Groupe a preluat Zenith Romania
Joi, 12 Septembrie 2013
 Detinuta majoritar pana in prezent de Radu Florescu, compania condusa de Maria Tudor a fost preluata de grupul Publicis
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
Rene Rosenberg a achizitionat Affichage. Exclusiv adplayers.
Joi, 01 August 2013
 Incepad cu 1 august, APG  SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Impactul aparitiei grupului Publicis Omnicom in industria agentiilor digitale
Joi, 01 August 2013

Industria digitala inainte si dupa aparitia Publicis Omnicom Group in trei piete majore (SUA, Regatul Unit, Franta)

Manager nou la 3-5 Mil. EUR pe an. Fostul Hyperactive, Alex Visa, trece in barca GroupM.
Vineri, 26 Iulie 2013
 Cu un business anual estimat de surse din piata digitala la 3-5 Mil. eur pe an, fostul Hyperactive (Lowe, Interpublic) Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania.
Media Consulta International vrea 5% din marketing digital, online si social media.
Marti, 09 Iulie 2013
 Agentia fondata de Mihai Craiu a inregistrat in 2012 o CA de 9 mil. EUR, iar pe primul semestru din 2013 in jur de 3,5 Mil. EUR
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Noul management Romtelecom si Cosmote Romania nu va schimba si agentiile
Joi, 04 Iulie 2013
 In prezent, Romtelecom lucreaza cu GMP (creatie),  DC Communication si GMP PR (PR), Webstyler (digital), iar Cosmote Romania cu Ogilvy & Mather  (creatie), V+O Communication (PR),  Bakers (digital).

The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Okazii estimeaza 1.000 de afiliati rapid si cu 10%-30% mai multe tranzactii
Vineri, 24 Mai 2013
 „Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.

Travel Mix vrea 350.000 de euro in 2013. Publicitatea prin Goldbach Media.
Joi, 23 Mai 2013
 Retransmis de curand si de RCS-RDS, postul vizeaza un public activ cu studii medii/superioare, 0,5% din publicul national si 0,09 din publicul urban
Miscare de 5 Milioane. Kinecto ( Tempo ) a fost achizitionata de Aegis Media prin divizia Isobar
Marti, 14 Mai 2013
 Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, conditionat de performante viitoare.
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Aplicatiile pe mobil, la inceput. Premiata la Mobilio, Cocoa Platypus vrea 250.000 EUR pe an din design.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i in design, feliati.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
Nou director de marketing la Provident
Miercuri, 03 Aprilie 2013
Ina Negoita a fost numita director de marketing la Provident Financial Romania.

 

adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro.