Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst Romānia al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata īn 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata īn Olanda
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Joi, 23 Martie 2006
Agentia a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
Joi, 30 Iunie 2005
Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: