Rezultatele cautarii dupa : "bugetul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm

Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Spaga. Ce nu vezi in Ghidul de Licitatii in Publicitate? “Practic, nu mai exista bugete de publicitate relevante nearanjate.
Miercuri, 03 Februarie 2016
 “Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Adrian Mutu joaca in campania electorala la Primarie
Vineri, 22 Ianuarie 2016

Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.

Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Head of Marketing nou la Provident
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Intre Dumnezeu si neamul meu publicitar
Luni, 02 Noiembrie 2015
 E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad. 
“A WWVVisionary Lesson cu buget de 120.000 EUR Inventatorul WWW-ului cu McCann Thiess.
Miercuri, 21 Octombrie 2015
 
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
 30% legal. Restul, la Regie si la Primarie. Secrete de 40 Milioane de euro ale publicitatii outdoor (I).
Vineri, 19 Iunie 2015
 
Lansare de zeci de mii de euro in HoReCa. Campanie Republika pentru Halewood Wines
Miercuri, 17 Iunie 2015
 Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Buget de peste 15.000 de euro pentru un eveniment  Itsy Bitsy cu 150 copii-artisti
Vineri, 29 Mai 2015
 Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
20.000 EUR rebranding-ul Transport Urban Sinaia
Vineri, 27 Februarie 2015
 “Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Berlin-Chemie pe mana doctorilor McCann Erickson (UM, Universal McCann). Buget 1-1,5 Mil. EUR
Miercuri, 25 Februarie 2015
 Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Duel Florescu - Szigeti? A&D Pharma divorteaza de Zenith pentru The Group. Alevia si Omega Pharma rupe logodna cu The Group pentru Zenith.
Sambata, 21 Februarie 2015
 
« 3 4 5 6 7 »