Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 15 Februarie 2016
In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm
Luni, 15 Februarie 2016
Miercuri, 03 Februarie 2016
“Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Vineri, 22 Ianuarie 2016
Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Marti, 08 Decembrie 2015
Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
Marti, 03 Noiembrie 2015
“In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Luni, 02 Noiembrie 2015
E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad.
Miercuri, 21 Octombrie 2015
Luni, 22 Iunie 2015
Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Vineri, 19 Iunie 2015
Miercuri, 17 Iunie 2015
Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Vineri, 29 Mai 2015
Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Vineri, 27 Februarie 2015
“Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Miercuri, 25 Februarie 2015
Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Sambata, 21 Februarie 2015
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: