Rezultatele cautarii dupa : "bugetul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
Creatia Granini - la Publicis Romania, media la Tempo
Joi, 25 Iunie 2009
 In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Alexandrion ataca agentia Papaya dupa ce a felicitat-o pentru Grand Effie Cava D’oro ?
Miercuri, 17 Iunie 2009
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la...
Din culisele plecarii Cosmote fara pitch de la Mindshare Bucuresti si Bold Ogilvy Atena la Media Investment
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de...
Media Direction pierde 4-5 Mil.EUR Pepsi beverages, care pleaca la Mediacom langa 2-3 Mil. EUR Pepsi food?
Marti, 26 Mai 2009
 Miscarea ar reprezenta o aliniere a activitatilor de cumparare de media pe segmentul de bauturi racoritoare Pepsi Americas estimate la 4-5 Mil. EUR, la cele de produse alimentare din...
Zeci de mii de magazine cu suprafata sub 200 mp fac peste jumatate din comertul cu bunuri de larg consum
Marti, 26 Mai 2009
 Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine 
Cosmote confirma plecarea de la Mindshare la Media Investment ( The Group )
Joi, 21 Mai 2009
 Oficialii de comunicare Cosmote au confirmat pentru AdPlayers migrarea contului de la Mindshare la agentia de media din cadrul The Group, insa momentan au refuzat sa ofere detalii...
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
20 Mil. EUR fara Licitatie: Cosmote pleaca la Media Investment (The Group) fara pitch ?
Miercuri, 20 Mai 2009
 Potrivit unor surse din piata de media Cosmote si-ar fi anuntat intentiiile de a renunta la Mindshare pentru Media Investment (The Group) dupa o prezentare de credential in fata...
Noul spot TV Dorna semnat de McCann Erickson
Miercuri, 13 Mai 2009
 Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Consortiul Intact - RCS & RDS aduce Liga I pe satelit cu Digi Sport?
Marti, 28 Aprilie 2009
CNA ia in discutie marti, 28 aprilie, dosarul S.C. RCS&RDS SA Bucuresti prinvind o solicitare licenta audiovizuala prin satelit pentru Digi Sport ( si pentru Digi Sport 2, 3,...
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: 2 Mil. EUR din creatie, strategie, productie si online
Joi, 23 Aprilie 2009
 Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Cine urca pe scena Effie, si cine este castigatorul?
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Unilever inchide subiectul cu Promotia nu se mai face
Marti, 14 Aprilie 2009
 Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Bugetul BRD 10 ani – 1,5 Milioane EUR
Luni, 13 Aprilie 2009
 Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
Daca Facebook ar fi o tara, ar fi a cincea din lume ca numar de locuitori Ad:tech Paris 2009, cu Andreea Guidea, Zenergy
Luni, 13 Aprilie 2009
 In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”