Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 Iulie 2009
Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
Joi, 25 Iunie 2009
In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Miercuri, 17 Iunie 2009
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la...
Miercuri, 10 Iunie 2009
Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de...
Marti, 26 Mai 2009
Miscarea ar reprezenta o aliniere a activitatilor de cumparare de media pe segmentul de bauturi racoritoare Pepsi Americas estimate la 4-5 Mil. EUR, la cele de produse alimentare din...
Marti, 26 Mai 2009
Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine
Joi, 21 Mai 2009
Oficialii de comunicare Cosmote au confirmat pentru AdPlayers migrarea contului de la Mindshare la agentia de media din cadrul The Group, insa momentan au refuzat sa ofere detalii...
Joi, 21 Mai 2009
Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Miercuri, 20 Mai 2009
Potrivit unor surse din piata de media Cosmote si-ar fi anuntat intentiiile de a renunta la Mindshare pentru Media Investment (The Group) dupa o prezentare de credential in fata...
Miercuri, 13 Mai 2009
Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Miercuri, 06 Mai 2009
Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Marti, 28 Aprilie 2009
CNA ia in discutie marti, 28 aprilie, dosarul S.C. RCS&RDS SA Bucuresti prinvind o solicitare licenta audiovizuala prin satelit pentru Digi Sport ( si pentru Digi Sport 2, 3,...
Joi, 23 Aprilie 2009
Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Marti, 14 Aprilie 2009
Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Luni, 13 Aprilie 2009
Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
Luni, 13 Aprilie 2009
In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: