Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 20 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 700.000 – 1 Milion EUR, bugetul de media Labormed a fost castigat de Brand Connection, in defavoarea Universal McCann, divizia de media de la McCann...
Miercuri, 19 Mai 2010
Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
Vineri, 14 Mai 2010
“Nu dorim sa comentam pe seama zvonurilor ", au mai afirmat oficialii de comunicare Vodafone, contactati de catre AdPlayers, in seara zilei de joi (13 mai)
Marti, 11 Mai 2010
Agentia de relatii publice Lowe PR lanseaza compania americana Hasbro in Romania
Luni, 10 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 400.000 – 500.000 EUR pe an, fostul cont de creatie Next Advertising intra in portofoliul Publicis dupa o licitatie de publicitate la care au participa mai multe agentii
Joi, 06 Mai 2010
Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
Marti, 04 Mai 2010
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000...
Vineri, 30 Aprilie 2010
Contul este aproximat de AdPlayers la peste 35.000-40.000 EUR pe an, reprezentantii Lowe PR nu au comentat valoarea bugetuluiJoi, 29 Aprilie 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Marti, 27 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Luni, 19 Aprilie 2010
Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Vineri, 16 Aprilie 2010
Proiect de relatii publice local estimat de AdPlayers intre 5.000 si 10.000 EUR, campania se desfasoara in mai multe tari din regiune unde reteaua de relatii publice administreaza...
Miercuri, 14 Aprilie 2010
Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...
Marti, 23 Martie 2010
Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
Marti, 23 Martie 2010
Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Marti, 23 Martie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Luni, 22 Martie 2010
Estimat de surse AdPlayers la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in ruma unei licitatii la sfarsitul anului trecut
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: