Rezultatele cautarii dupa : "bucuresti"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Graffiti BBDO dezbraca manechinele de la River Woods
Vineri, 06 Mai 2005
Acestea au fost "date afara" goale de la magazinele din Carrefour si Mario Plaza timp de o saptamana
Branding de Europa in Romania Studenteasca
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
Numai sapte-s norocosi la 1.000 Euro
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
Elite Collection „pune pe ceasca” prima editie a Artei Cafelei
Vineri, 22 Aprilie 2005
Concursul pentru inscriptionarea cestilor Selected va avea ca mare premiu un seminar de arta in Franta, condus de pictorita de origine romana Antoanela Alupi
Parul Pantene al Anului reprezinta marca in activitatile promotionale
Vineri, 22 Aprilie 2005
Gala Pantene Beauty Awards a desemnat castigatoarea premiului in urma unui eveniment organizat de Mercury Promotions
Gillette comunica „PR barbatesc” cu Ogilvy PR
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Gillete Romania a ales pentru mixul de comunicare serviciile Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucuresti
Danone crede in visul copiilor din Romania
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
Oameni noi la GMP / MAP de la McCann si Ogilvy PR
Vineri, 15 Aprilie 2005
GMP / MAP i-a numit Group Account Director pe  Mirela Angelescu (ex McCann),  Head of Creatives pe Ioan Alexandru Bratianu si PR Manager pe Ramona Tcaciuc (ex Ogilvy PR)
Imager “umfla” campania Savana
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
Londra aproape de Publicis Romania
Luni, 11 Aprilie 2005
British Airways spune pana in luna iunie ca “Londra se vede mult mai aproape”
1.200 specialisti impotriva mortalitatii
Joi, 07 Aprilie 2005
Publicis Wellcare si Sanofi-Aventis s-au unit impotriva aterotrombozei
CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005
Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul