Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Site-ul agentiei de presa www.mediafax.ro se afla pe locul 4 in topul cresterilor de trafic inregistrate in ultimele sapte zile de site-urile mass-media
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Numirea este rezultatul unui complex proces de recrutare demarat la finele lunii martie impreuna cu agentia AIMS, in care au participat 30 de candidati din Bucuresti si din tara
Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale
Companiile din grupul condus de Zoltan Szigeti isi desfasoara activitatea, incepand de saptamana trecuta, in Caro Business Park, din Bucuresti, fostul sediu al companiei Unilever
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Sustinuta media si de AdPlayers, conferinta Internationala de Marketing Direct - RoDirect 2008 are loc pe 15 si 16 mai la hotelul Crowne Plaza
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance
Interimatul la conducerea agentiei, care va avea un GM de la Atena, va fi asigurat de Alexia Anagnostopoulou, Director de Dezvoltare Regionala DDB South East Europe, incepand din 6 mai
Contactata de catre AdPlayers, Sorescu a confirmat demisia de la DDB Bucharest, insa a evitat sa faca vreun comentariu asupra deciziei
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Stirea vine inca din prima zi a Congresului International Advertising Associaton dedicata educatiei, context in care proiectul Scoala IAA de la Bucuresti a fost prezentat ca “Best Practice”
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei