Rezultatele cautarii dupa : "bucuresti"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Muzica si concerte la 100 de ani de Sticla Contur Coca-Cola
Sambata, 20 Iunie 2015
 Muzica, Dj si un concert cu Delia intregesc seria de evenimente Coca-Cola POP-UP STORE, comunicata de McCann PR.

Termen limita in licitatie Unicef. Buget: 100.000 $. 19 iunie confirmarea participarii, 3 iulie, propunerea.
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
Lansare de zeci de mii de euro in HoReCa. Campanie Republika pentru Halewood Wines
Miercuri, 17 Iunie 2015
 Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Manager nou in publicitatea pe terminale mobile: Cristian Petriceanu conduce biroul local Madhouse.
Vineri, 12 Iunie 2015
 
Buget de peste 15.000 de euro pentru un eveniment  Itsy Bitsy cu 150 copii-artisti
Vineri, 29 Mai 2015
 Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Dupa Rusia, deschide al doilea birou in limba romana. Action Global Communications, la Chisinau!
Vineri, 22 Mai 2015
 Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Croaziera tovaraseasca de 1 mai muncitoresc
Luni, 04 Mai 2015
 
BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015
 Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015
 
O licitatie a deschis birou Kubis la Praga
Joi, 05 Martie 2015
 Cu o echipa de 65 de oameni, in 2014 afacerea agentiei fondate la Bucuresti a totalizat aproximativ 2 Milioane de euro si vizeaza pentru anul in curs o crestere de 10-15%.
Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
Arhitectura digitala aduce fericirea. WIAD, 21 feb.
Vineri, 06 Februarie 2015
 Evenimentul de la Bucuresti estimeaza peste 150 de participanti, deopotriva specialisti si interesati.
 
Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy
Marti, 06 Ianuarie 2015
 Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy , proiect prin care artisti urbani au infrumusetat posturile de transformare.

 

Viitorul comunicarii suna frumos
Luni, 15 Decembrie 2014
 
Ghita Ciobanul a maturat trofeele Eurobest 2014
Marti, 09 Decembrie 2014
 Aur, Argint si Bronz pentru Vodafone si McCann Bucuresti  cu campania „Ghita Ciobanul”, dezvoltata pentru Vodafone Romania
Ascultati de 1,4 Milioane, pentru emisiuni de familie
Marti, 09 Decembrie 2014
 La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research
Sute de mii de oameni atrasi de 'Intoarce-te Romane'
Miercuri, 03 Decembrie 2014
 Semnata de McCann Erickson, campania Intoarce-te Romane a atras sute de mii de vizionari ale mesajului video, mii de mesaje video generate pe website-ul campaniei intoarceteromane.ro si o medie zilnica de zece romani cu CV-uri cu studii internationale care vor sa se intoarca in Romania.
Bucegi scoate din buzunar aproape 300.000 lei in “Meserii pentru Romania
Luni, 24 Noiembrie 2014
 Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.

 

Pro Vot in preziua alegerilor prezidentiale de McCann Erickson si Sapte Seri
Marti, 18 Noiembrie 2014
 Agentia de publicitate McCann Erickson si revista de timp liber Sapte Seri au lansat sambata seara, in preziua alegerilor, Campania Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti „Party DeVotat”.