Rezultatele cautarii dupa : "bucur"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Spectacolul Festivalului Sanremo, in direct la TVR, intre 11 si 15 februarie
Luni, 10 Februarie 2025
 La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
GreenPoint Management a primit Silver Recognition in cadrul CST Index 2021 - cel mai important demers privind sustenabilitatea corporativa din Romania
Vineri, 10 Decembrie 2021
 Compania a contribuit la gestionarea corect? a peste 254.000 de tone de deseuri de ambalaj in 2020, potrivit informatiilor incluse in cel de-al treilea Raport de Sustenabilitate. 
Fundatia Ion Tiriac in colaborare cu Fundatia Nadia Comaneci au inaugurat sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia
Marti, 04 Decembrie 2018
 Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si...
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Dorna si Salvati Copiii Romania au lansat, alaturi de Simona Halep, proiectul ,,Strigat de viata'', in cadrul campaniei ,,Grija pentru copii''
Marti, 16 Aprilie 2019
 Proiectul „Strigat de viata” – un apel catre toti romanii de a sustine dreptul la viata al bebelusilor nascuti prematur este parte a campaniei Grija pentru copii, ajunsa deja la editia cu numarul 7, si a fost lansat printr-un concert extraordinar sustinut de Orchestra Nationala Radio la Sala Radio...
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Mobile marketing de la markeri vizuali la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
Parenting Ads da start PADS MasterClasses. Workshop-uri dedicate creatorilor de continut.
Miercuri, 21 Iunie 2017
 Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
Joi, 27 Februarie 2014
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.

CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
Luni, 07 Decembrie 2015
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
AdOr 2007 Exclusiv, Radu Miu (Mercury360) 'AdOr-ul, festivalul creativitatii romanesti, merita mai mult'
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Start in competitia Romanian PR Award 2019. Geneza, noul trofeu.
Vineri, 06 Septembrie 2019
Inscrierile la cea de-a 17-a editie a competitiei se vor incheia pe 4 octombrie 2019, iar Gala Romanian PR Award 2019 va avea loc in seara zilei de 21 noiembrie 2019, la JW Marriott.
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
Miercuri, 21 Februarie 2024
 Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
7 luni de organizare la foc continuu, 54.967 de spectatori si 21.000 de copii pe Arena Nationala, la meciul de adio al Generatiei de Aur
Miercuri, 29 Mai 2024
 ,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
Cheil | Centrade isi intareste Creatia si Strategia cu trei noi Wonder Women - Denisa Armasu, Group Creative Director, Raisa Soare – Sendroiu, Group Creative, Miruna Baias, Strategy Head
Marti, 08 Martie 2022
 „Evenimentele extraordinare din ultimii ani, dar si cele prin care Europa trece acum in aceste zile dramatice, ne-au aratat ca oamenii buni cu simtul echipei sunt cei care fac diferenta, mai mult decat orice alt factor, iar aceasta observatie este perfect relevanta si pentru industria de comunicare”,...
McCann PR: peste 20 de premii si Agentia Anului, Romanian PR Award 2017
Joi, 23 Noiembrie 2017
 Toate campaniile pe care am decis sa le aducem in fata juriului au demonstrat rolul integrator al proiectelor de PR si un model diferit, inovator, de abordare a stakeholderilor”, declara Imola Zoltan, Owner and Co-founder McCann PR.
« 6 7 8 9 10 »