Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Septembrie 2022
Intre 9 si 11 septembrie, Via Transilvanica trece prin Bucuresti! La Muzeul National al Taranului Roman, Festivalul Povestirilor de Via Transilvanica concentreaza experientele de pe drumul de 1.400Km, care uneste Romania de la Putna la Drobeta Turnu Severin.
Luni, 02 Mai 2022
Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca...
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Vineri, 15 Octombrie 2021
Traiesc mereu ziua de azi ca cea de ieri, asa isi vor duce viata pana la sfarsit. Documentarul realizat de Catalin Apostol despre cei mai vechi hutuli din Bucovina ne umple sufletul de frumusete. Noul sezon „Dosar Romania” incepe la TVR 1, duminica, 17.10, ora 18.00.
Luni, 27 Ianuarie 2020
Buciumul din Bucovina si Toaca din Neamt, printre sunetele care pot fi redescoperite intr-un playlist dedicat pe Spotify . Tehnologie si elemente traditionale romanesti intr-o campanie care face posibila redescoperirea unor elemente traditionale romanesti prin intermediul tehnologiei de ultima generatie.
Luni, 22 Octombrie 2018
Evenimentul a avut loc la Accademia di Romania in Roma, joi, 18 octombrie, si a fost organizat de Asociatia culturala romano-italiana Propatria, in colaborare cu Ambasada Romaniei in Italia, cu sustinerea Ministerului pentru Romanii de Pretutindeni si a Institutului Cultural Roman.
Luni, 01 Octombrie 2018
”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune
Sambata, 24 Februarie 2018
La evenimentul desfasurat la CinemaPRO au fost prezenti Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Romane, Alteta Sa Regala Principesa Maria, membri ai Corpului Diplomatic, parteneri ai agentiei, presa centrala, dar si protagonisti ai documentarului
Vineri, 19 Mai 2017
Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
Miercuri, 20 August 2014
Experienta lui Coman numara produse de la Publishing - Men Cluster (Esquire, Men’s Health, auto motor si sport, FHM) si Travel Cluster (National Geographic, NG...
Vineri, 13 Iunie 2014
Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Marti, 16 Aprilie 2013
„Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Luni, 05 Noiembrie 2012
Fondator si director general, Felix Tataru promite si alte schimbari in managementul agentiei de publicitate
Joi, 04 Noiembrie 2010
Cu un business estimat in acest an la 2-2,5 Mil. EUR, Alin Alecu, Deputy GM la Arbomedia a declarat pentru AdPlayers ca proiectul televiziune locala se incadreaza perfect in strategia actionariatului Goldbach care si-a anuntat deja accentul pe media electronica
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Joi, 11 Martie 2010
"Eram de 4 ani in Leo Burnett. La un moment dat vine si momentul sa faci o schimbare in cariera. Am ramas prieteni cu fostii colegi", a motivat Ioana Gheorghita, pentru AdPlayers despartirea de Leo Burnett
Vineri, 17 Iulie 2009
Potrivit Hotnews, Ministerul Turismului a platit 832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) pentru “All Inclusive” (Realitatea TV), si 169.308 lei la Antena 3, prin S.C. Clir...
Marti, 20 Ianuarie 2009
Agentia de publicitate estima in iulie o cifra de afaceri pe 2008 de 1 Milion EUR
Marti, 28 Octombrie 2008
Mai multe posturi au fost astazi somate pentru nerespectarea deciziei 792 din 30 septembrie a.c privind comunicare electorala
Joi, 03 Iulie 2008
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: