„Vom avea multe de facut impreuna cu cei de la Titan Mar ”, a spus Andreea Dirzeanu (foto), Client Service Director FRIENDS Advertising.
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL
Cu peste 800.000 EUR anul trecut, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei, spune ca a inregistrat in prima jumatate a anului 2008 o cifra de afaceri egala cu cea de pe intreg anul 2007
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala