Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Noiembrie 2019
,,Alaturi de aceasta initiativa, LEROY MERLIN sustine protejarea industriei lemnului din Romania prin actiuni de impadurire care au devenit o traditie pentru noi.” – a declarat Frederic Lamy, CEO LEROY MERLIN Romania.
Marti, 12 Februarie 2019
In 2018, romanii care au trecut pragul magazinelor LEROY MERLIN au preferat brazii naturali (93.512 bucati vandute in perioada sarbatorilor de iarna), optand pentru cei artificiali intr-o proportie mult mai mica: 21.654 bucati vandute.
Joi, 20 Decembrie 2018
„Pornind de la angajamentul pentru grija mediului si taierea masiva a brazilor in perioada sarbatorilor de iarna, Leroy Merlin continua si in acest an programul de reciclare a brazilor, pentru a contribui la scaderea numarului de brazi aruncati atunci cand devin inutili, spune Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin...
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Joi, 29 Martie 2018
„Am simtit ca ar fi frumos sa contribuim si noi intr-o mica parte la racoarea muntilor, iar plantarea celor 50.000 de brazi arata modul nostru de a ne arata multumirea pentru natura care ne-a inspirat sa facem Bergenbier, berea care iti ofera racorirea adevarata” a declarat Gabriela Lupas Ticu, Director...
Vineri, 01 Decembrie 2017
La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna.
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Luni, 17 Decembrie 2007
Intr-o campanie similara desfasurata in baza SMS-urilor, anul trecut Itsy Bitsy FM a primit peste 4000 de sms-uri si a oferit copiilor 250 de brazi
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: