Rezultatele cautarii dupa : "brau"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Grey promoveaza 2 directori de creatie
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Claudiu Dobrita, Creative Director si Stefan Vasilachi, Associate Creative Director sunt noii Directori de Creatie ai Grey Worldwide România, iar Mihail Vârtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide afirma ca plecarea, dupa 12 ani, a lui Sorin Predescu, fostul Director de Creatie lasa un loc greu de umplut
Sorin Predescu va fi, din ianuarie, Creative Director, Brandstalk
Joi, 14 Decembrie 2006
Începând cu ianurie 2007, Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide România
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara îndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata în proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca îsi va umple sacul, în exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Imagine si promotie ClickNet 2,5 Mbps
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a încheiat sâmbata la Bucuresti, cu un concert în care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe câstigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
Ogilvy Group îl face pe Dani Macarie Creative Director la OgilvyOne si 141
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Dani Macarie va lucra sub coordonarea directa a lui Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, grupul având în prezent 26 de oameni în departamentele de creatie
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat în cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii României si IGP, premiaza în echipamente IT si gadget-uri în valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
Sister & Co pariaza pe Astra Sport Bets
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
IAA România are casa în centru
Marti, 03 Octombrie 2006
În suprafata de aproximativ 500 mp si aflat în plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria româna de publicitate
Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Heineken Thirst Music Studio cauta DJ
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Golden Brau Music Tour la 30.000 W
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Bucegi, la bine si la rau cu Sister
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Prieteni noi pentru Golden Brau, de la Grey Worldwide si Mediacom Romania
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Ex-Headvertising, acum la Sister & Co, agentia condusa de Alexandra Tinjala
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Senior Software face 600.000 EUR pe an din WEB si ERP
Miercuri, 28 Iunie 2006
La 3 ani de existenta pe piata, Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software a declarat pentru AdPlayers ca activitatea companiei a trecut "de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online"
Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Promotia Heineken la final
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
« 1 2 3 4 »