Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Marti, 03 Octombrie 2006
În suprafata de aproximativ 500 mp si aflat în plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria româna de publicitate
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Miercuri, 28 Iunie 2006
La 3 ani de existenta pe piata, Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software a declarat pentru AdPlayers ca activitatea companiei a trecut "de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online"
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Miercuri, 05 Aprilie 2006
Brau Union si agentia lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L, iar noua campanie TV, declinata si pe materiale POS isi propune sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium
Marti, 21 Martie 2006
Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: