Rezultatele cautarii dupa : "brasov"
Ordonare dupa: data / relevanta  
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Reduceri Feeria de la QB Promotion
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
16.000 EUR dupa Maratonului DHL organizat de Prospero
Marti, 25 Iulie 2006
Cu o participare de peste 500 de alergatori, datorata atat promovarii ATL cat si operatiunii de direct mailing, in urma Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, organizatorii au strans fonduri de peste 16.000 EUR pentru Asociatia Noi Orizonturi, care se ocupa de 1200 de copii cu deficiente
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Asculti.Simti.Povestesti. Romtelecom
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Arbomedia vrea crestere locala de 70%
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Maggi pompeaza de 2 ori mai mult
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Identitate de companie la Brasov
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Radu Budes: Este momentul sa renuntam la terminatia zece
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
Zapp si Jurnalul National transmit live Ski Express 24 de ore din 24
Miercuri, 15 Februarie 2006
La doar un click de mouse, iubitorii sporturilor de iarna sa pot vedea live pe internet cum este vremea si cum se schiaza pe partiile de la  Mogosa, Parang, Harghita Bai, Poiana Brasov, Feleac, Vatra Dornei, Straja si Sinaia
Stella Artois Lovers’ can revine
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
Lucian Georgescu: Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint
Joi, 09 Februarie 2006
"Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun", a declarat managing directorul Gav | Scholz & Friends, care mai spune ca ii bucura succesul colegilor prusaci la Kronstadt
Emilian Arsenoaiei: Cea mai consistenta agentie din Romania
Joi, 09 Februarie 2006
Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Miercuri, 08 Februarie 2006
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
AdPrint a premiat si romani
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
Programul AdPrint 2006
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Festivalul de print ce va avea loc la Brasov, se va deschide joi, 2 februarie, la Hotel Aro, Gala de Premiere fiind programata sambata seara, 4 februarie, intre orele 20:00 si 23:00
AdPrint convinge greii din Europa
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
IAA recunoaste AdPrint Festival
Luni, 23 Ianuarie 2006
Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor