Rezultatele cautarii dupa : "brasov"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Luni, 12 Februarie 2007
"AdPrintul este un ultim test īnainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
Joi, 01 Februarie 2007
Ami Hasan (hasan&partners, Finlanda), Amir Kassaei (DDB Group Germania) si Frank Bodin (foto) (Euro RSCG Worldwide, Elvetia) - Presedintele juriului AdPrint, vor sustine seminarii la festivalul de publicitate de la Brasov, saptamāna viitoare
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn cadrul singurului festival european dedicat printului, care va avea loc īn perioada 8-11 februarie la Brasov, participa 64 echipe de creatie de la 20 de agentii din strainatate si 37 echipe apartinānd unui numar de 22 de agentii romānesti
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim īnfiintarea Brand Management Ungaria(la Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza īn anul 2007 pentru compania din Romānia o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, īn crestere cu 35% fata de anul trecut
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strāns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata īn Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat īn Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Joi, 14 Decembrie 2006
Agentia locala MSA organizeaza Noaptea Devoratorilor de Publicitate editie Speciala de Sarbatori la Cluj Napoca, pachetele de sponsorizare catre parteneri īn valoare de aproximativ 14.000 - 15.000 EUR fiind devorate īn doar 5 zile
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data īntr-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Mens Health
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare", o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Agentia Spoon Media a dezvoltat strategia media de pre-lansare, lansare si īntretinere pentru primele doua magazine BauMax din Romania, inaugurate pe 31 octombrie, la Brasov si 7 noiembrie, la Sibiu
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Singurul festival european de print, care premiaza exclusiv echipele de creatie - AdPrint anunta ca īnscrierile urmatoarei editii vor avea loc īn perioada 7 Noiembrie 2006 15 ianuarie 2007, festivalul urmānd sa aiba loc īntre 8 si 11 februarie, la Brasov
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, īn colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii a fost organizat īn Romānia de agentia The AdStore, companie care s-a implicat īn actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata romāneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Luni, 25 Septembrie 2006
Īn saptamāna 18 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat īn 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat Bine ati venit la scoala! si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, īn ordinea īn care au fost ei cāstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimānd o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, īn crestere cu peste 100% fata de anul 2005, cānd apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Marti, 15 August 2006
Agentia de bellow-the-line QB Promotion condusa de Razvan Warinschi (foto) a adus pentru Coca-Cola "Gheata la mal" la Mamaia si 5 activari la Neptun
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor īn Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media - serviciile de media
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro īn electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata īmpreuna cu Front Line Marketing īn perioada 10 iunie 23 iulie, la nivel national, a īnregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: