Rezultatele cautarii dupa : "brandurilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Management nou la Domeniile Averesti. Cu 25 de ani in marketing si comunicare si un master in tehnologii, marketing si management vitivinicol. Andreea Lica este noul Strategy Manager.
Miercuri, 21 Iulie 2021
 Dupa ce a contribuit la cresterea si dezvoltarea brandurilor aflate sub umbrela Viticola Sarica Niculitel/Caii de la Letea si Domeniile Prince Matei din pozitia de marketing manager, Andreea Lica se alatura echipei de management a Domeniilor Averesti cu o experienta de 25 de ani in marketing si publicitate, dintre...
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021
 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
WOPA consolideaza divizia de Digital Advertising. Stefania Bercu se alatura managementului agentiei in pozitia de Head of Digital Strategy & Engagement
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care...
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
Nou CEO la varful global Ogilvy PR&Influence. Julianna Richter are obiective de crestere si eficientizare a business-ului
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Julianna Richter are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
MRM Romania desemnata Agentia Anului la Internetics 2020 pentru a 5-a oara. KFC, Clientul Anului pentru a 4-a oara
Marti, 20 Octombrie 2020
 Agentia a fost premiata cu 8 trofee, in total, inclusiv Grand Prix, un premiu special, 6 premii de aur si 3 nominalizari.
Cercetare Ogilvy: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa introduca segmentul de wellness in strategia lor de business
Luni, 19 Octombrie 2020
 Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor 
« 3 4 5 6 7 »