Rezultatele cautarii dupa : "branduri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Realitatea-Catavencu si Adevolution estimeaza ca reprezinta 35% din piata online
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
D&D Research si Leo Youth au identificat 5 profiluri de tineri
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Nou Strategy Director, si loc liber pentru viitorul Client Service Director la GMP
Duminca, 27 Ianuarie 2008
„Ii multumesc Mirelei (Angelescu, n.r.) ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a...
Pfizer, la GMP
Marti, 22 Ianuarie 2008

Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat

Concediat in 2003, Elite s-a intors in Leo Burnett, fara licitatie
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears  - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
GE Money, in contul Leo Burnett Group
Joi, 10 Ianuarie 2008
In urma unei licitatii cu cinci agentii, castigat de Leo Burnett, serviciile oferite nu apartin doar zonei de advertising, ci si celei media sau zonei interactive, contul de comunicare GE Money fiind astfel...
Heineken si Golden Brau, confirmate la McCann Erickson
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
„McCann Erickson au dovedit, de-a lungul timpului, ca inteleg brand-urile, dar si consumatorii”, a spus Andreas Stieber (foto), Marketing Manager, Heineken Romania, despre agentia de publicitate care confirma oficial castigarea contului de strategie si creatie pentru Heineken si Golden Brau
Licitatia pentru Grupul Halewood, la GAV | Scholz&Friends
Marti, 04 Decembrie 2007
In urma unei licitatii, GAV va oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising
Delikat revine la valorile romanesti cu Friends Advertising
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Propaganda a castigat licitatia Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007
„Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat  Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga
Jucariile Epee au ales Mediaedge:cia
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
„Primul premiu pentru Romania la Euro Effie” Razvan Matasel (Leo Burnett)
Luni, 08 Octombrie 2007
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
“Being a more accountable marketer” Alain Thys (FutureLab)
Vineri, 05 Octombrie 2007
Fondatorul FutureLab - Alain Thys, vine pe 9 si 10 octombrie la Masterplan, eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat de Evensys impreuna cu APG
1 Mil. EUR în promotia co-branded Margaritar – OTP Bank cu Brandstalk si Media Investment
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la  aproximativ 1 Mil. EUR
Buget de 5 Milioane EUR pentru Selected Gold de la Elite
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Lemarco cristalizeaza cu Starlink Group
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Moderatorul CSR-ului la IAA European Summit
Vineri, 31 August 2007
Diana Verde Nieto are o experienta profesionala ce include 13 ani in marketing si companii multinationale, incepand cu McDonald’s si Burger King in tara sa natala, Argentina, ca apoi sa se mute in Marea Britanie pentru a petrece urmatorii patru ani lucrand pentru BBC Worldwide Music
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Dupa 15 ani de MediaPro, Mihnea Vasiliu a ales Realitatea
Miercuri, 15 August 2007
“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma