Rezultatele cautarii dupa : "branduri 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023
 Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
Patru seniori din comunicarea romaneasca, in juriile Cannes Lions 2022. Dana Bulat, Alina Damaschin, Alexandru Teodorescu si Radu Pilat.
Miercuri, 18 Mai 2022
 Dana Bulat, Director General la United Media Services, este juratul roman la categoria Creative Media, Alina Damaschin-Ciocirlan, Creative Leader la Rogalski Damaschin, va evalua lucrarile categoriei PR, Alex Teodorescu, fondatorul Saga, la sectiunea Film si Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, la Brand...
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH  ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
GMP Group, in fuziune locala. GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza in GMP + WEBSTYLER. Bogdan Nitu, General Manager.
Joi, 13 Decembrie 2018
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”,...
Concursul de design si productie de ambalaj ,,Think about the box'' si-a desemnat echipa castigatoare a premiului in valoare de 2000 de euro
Luni, 03 Decembrie 2018
Echipa formata din designerul Costin Oane si producatorii Romprix si Total CMYK este castigatoarea celei de-a doua editii a concursului de design si productie de ambalaj Think About The Box, organizat de revista Pack Romania, si a premiului in valoare de 2000 de euro. 
Fost Crispin Porter and Bogusky Londra, Alex Budin este noul Head Of Techology la MRM//McCann Romania
Marti, 18 Septembrie 2018
Budin a petrecut ultimii 8 ani la Londra unde a ocupat diverse pozitii: Senior Software Engineer(MMT Digital), Lead Software Engineer si Creative Technologist (Cheil London) si Head of Technology la CP+B (Crispin Porter and Bogusky).
Alina Damaschin si Andreea Ghenoiu, in dialog la Kindful Brands, pe 7 decembrie
Luni, 20 Noiembrie 2017
Evenimentul va avea loc pe 7 decembrie la Seneca AntiCafe incepand cu ora 14:00, iar organizatorii sunt Love and Lobby in parteneriat cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.
Partener Rogalski Damaschin in juriul Cannes Lions.  Alina Damaschin jurizeaza Cannes PR Lions
Vineri, 05 Mai 2017
 Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezinta anul acesta Romania in juriul Cannes PR Lions, anunta Cannes Lions Romania, reprezentanta locala a celebrului festival de creativitate
Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA da semnalul Client Centric in reteaua Ogilvy: One brand, one P&L, new leadership.
Miercuri, 01 Martie 2017
Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura  a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.
 Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016
 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
 “Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm

300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Nielsen: Creativitatea - cheia succesului noutatii. Platformele online: 4 din 9 surse de informare in piata
Miercuri, 01 Iulie 2015
 Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%),  reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.

Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
Miercuri, 18 Februarie 2015
 
Gazeta Sporturilor premiata in marketing si branding pentru investigatia despre Gala Bute!
Marti, 20 Mai 2014
 Gazeta Sporturilor a obtinut premiul intai la categoria “Best Use of an Event to Build a News Brand” cu investigatia despre Gala Bute
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
1 2 »