Rezultatele cautarii dupa : "brandului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes împreuna cu publicul tinta, vor fi din ce în ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Coada s-a mutat. De la supermarket la bijuterii.
Luni, 04 Aprilie 2016
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
MCCANN PR, pe primul loc Biz PR Awards Romania. Top 10 BIZ cele mai performante agentii de PR 2021
Vineri, 15 Octombrie 2021
 Aflat la cea de-a noua editie, studiul realizat impreuna cu Unlock Market Research este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor cu care lucreaza. Pe locul doi se afla MSL The Practice, podiumul fiind completat de GOLIN Romania....
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
UniCredit Bank a batut palma cu Summer Well 2015. Ce obiective are?
Vineri, 07 August 2015
 Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.

Inspirat de mitul autohton al lui Dracula, un gigant de gambling de origine suedeza construieste succesul lui Vlad Cazino - primul brand de cazino online dedicat 100% romanilor
Vineri, 25 Octombrie 2019
Pornind de la mitul vampirului autohton Dracula, celebrul proprietar al 
Fiecare receptor decodeaza potrivit sistemului propriu de referinta Catalin Rusu, Rusu+Bortun: ADOR vs Pentagram
Joi, 14 Mai 2009
 „Probabil ca in curand, atat Pentagram cat si Rusu+Bortun vor fi date in judecata, pe motiv de plagiat, de catre autorii identitatii http://www.breaking-the-ice.de/”, spune Catalin Rusu, Rusu+ Bortun, autorii noii identitati ADOR. „Intr-un final, cu totii vom fi dati in judecata de catre Domnul Iisus si cei 12 apostoli, iar...
AdPrint a tras linie sub 200.000 EUR si 328 înscrieri
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, înscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a înregistrat în acest an 328 de lucrari înscrise
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
5 milioane de euro investitie Cinema City intr-un multiplex la Ramnicu Valcea
Miercuri, 09 Mai 2018
Cu un total de  26 de multiplexuri cu un total de 237 de sali, in 19 orase din tara, investitia Cinema City la Ramnicu Valcea  cuprinde 6 sali, cu un numar total de peste 1.052 locuri, fiind realizata de Cinema City...
Aneta Bogdan (Brandient), despre valoarea Castelului Bran
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Într-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curând TopBrands pentru BusinessWeek România vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al românilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea întreaga decât pentru noi, dar a carui...
Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca
Marti, 11 Aprilie 2006
Oficialii PubliMedia sunt de parere ca noul bilunar glossy de 'celebrity news' APROPO nu are un competitor direct pe piata romaneasca de publishing si mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si respectiv 270.000 de cititori, in 2007
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Campania globala de brand EY, premiata de Marketing Society UK
Luni, 30 Iulie 2018
In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.
Exploratist lanseaza serviciile integrate de marketing experiential Project Atom. Cu partenerul strategic AHA Media estimeaza o crestere cumulata cu 50%
Marti, 29 Noiembrie 2022
 ,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing...
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
Lowe: Povestea merge mai departe
Miercuri, 10 Mai 2006
Lowe & Partners scrie povestea unui nou spot de imagine pentru Timisoreana - "berea oamenilor obisnuiti si a povestilor lor de success" de la Ursus Breweries