Rezultatele cautarii dupa : "brandului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bogdan Branzas crede ca Explore Carpathian Garden are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Bugetul de marketing si mercurialul capitalismului original
Marti, 20 Iulie 2010
 Opinie de Calin Diaconu, Director General si fondatorul agentiei Springer & Jacoby Romania ( anterior Babel Communications )
Cont de 25-30.000 EUR lansare Jaguar XJ, la Zebra Communications
Joi, 08 Iulie 2010
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
Licitatie de 1 Milion EUR Covalact la Candiso si Optimedia
Luni, 05 Iulie 2010
 Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza  in campania “Gustul Adevarat de Tara”  cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
De ce n-a lucrat Bergenbier Fotbal cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
Joi, 17 Iunie 2010
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era  firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
240.000 EUR lansare cosmetice Weleda, si buget la Springer & Jacoby Romania
Marti, 15 Iunie 2010
 Campania de comunicare Weleda pentru 2010  vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare...
Wunderman promoveaza patru oameni pentru Philip Morris
Miercuri, 09 Iunie 2010

Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director

Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Licitatie de PR pentru 20-25 mii EUR Hasbro (Monopoly, Transformers) castigata de Lowe PR
Marti, 11 Mai 2010
 Agentia de relatii publice Lowe PR lanseaza compania americana Hasbro in Romania
Bataie de 550.000 de euro la Romexpo
Miercuri, 14 Aprilie 2010
 Complexul Expozitional Romexpo gazduieste pe 21 mai cel mai important eveniment sportiv al anului, Gala K-1 Romania
Spotul Fiesta de la Saatchi & Saatchi, estimat la 60-70 mii eur
Marti, 23 Martie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
AdPlayers sprijina Personal Branding Seminar IAA, cu Cristina Simion, Alexandra Olaru, Afrodita Blasius si Diana Flutur
Vineri, 30 Octombrie 2009
 IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
OgilvyEarth intra pe piata cu servicii de comunicare pentru dezvoltare sustenabila
Marti, 20 Octombrie 2009
 Noua specializare este condusa de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, impreuna cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
Joi, 15 Octombrie 2009
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Licitatia pentru contul Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, la Ogilvy One
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 Agentia este responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania, in urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an
Marketingul IKEA nu spune cum au plecat 1 Milion EUR la Media Investment
Vineri, 04 Septembrie 2009
 La intrebarile AdPlayers privind modul in care s-a facut selectia noii agentiei de media, Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA trimite un raspuns incomplet, care nu spune cum a...
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Trei finalisti pentru 2 Mil. EUR si brandul turistic al Romaniei
Marti, 30 Iunie 2009
 In ultima etapa de selectie au ramas asocierea TBWA Bucuresti –GFK Romania, asocierea Saffron Brand Consultants– Brandient Consult – Acacia Avenue Limited si...
Creatia Granini - la Publicis Romania, media la Tempo
Joi, 25 Iunie 2009
 In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Image a castigat licitatia Unilever SCE pe conturile de PR pentru margarina si inghetata
Miercuri, 03 Iunie 2009
 Image va furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru cele 3 brand-uri de margarina: Rama, Delma si Becel, in...